KoenV Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Ik heb er nu al een paar van dit formaat,Maar deze heeft een rare plek, kan dit kwaad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wijo Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Misschien heeft ie daar tegen het gaas aan gehangen? Quote Met vriendelijke groet,Wim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ktrijn Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Ik denk niet dat dat kwaad kan, de pompoenen van mijn grootvader hebben ook soms zo'n plekken op de schil, als er aan het vruchtvlees niks aan is, eten we die gewoon op. Als kind kerfde we ook onze naam in een kleine pompoen, en die 'wonde' groeide ook uit tot iets wat daar op lijkt, maar dan in de vorm van onze naam. Hoe zit dat eigelijk met spaghettipompoen, moeten die helemaal uitgroeien voor je kan oogsten of kan je die ook jong oogsten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aluapje Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Jaren geleden heb ik hem ook gehad. Mijn ervaring toen was dat ie toch minstens bijna rijp moet zijn. Anders smaakt de "spaghetti" nogal groen, niet erg lekker.Paula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoenV Posted June 23, 2015 Author Share Posted June 23, 2015 hoe groot worden ze normaal gezien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aluapje Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Die van mij waren een beetje langwerpig, maat rugbybal.Paula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts