Geplaatst: 31 maart31 Ma @appelvrouw Nee, nog niet. Mijn man had hem bijna: die deed z’n trainingsschoenen aan in de bijkeuken… En daar zat hij in 😳. Dat hadden we kunnen weten want Sientje was daar niet weg te slaan. Van schrik schoen laten vallen, muis er weer vandoor. Ik vermoed dat we muis morgenochtend op het kleed in de zitkamer terug zien. Dood, dat dan wel.
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Naast bovengenoemde muis bleken we nog een dier in huis te hebben, een verstopte (dode) koolmees. Ik zal iedereen de details besparen, maar het was een zeer onaangename 2e paasdag-ochtend. 🐭 + 🐦 -> ☠️ door 🐈 in 🏠 => plotselinge onbeschrijfelijk stank => zoeken => opruimen 🤢 => 🤮.Het ontbijt hebben we even overgeslagen en alle ramen staan tegenover elkaar open. Gelukkig schijnt de ☀️.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Hier lag een dode spitsmuis in een lade onder ons bed! Ik snap echt niet hoe... facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @Jorieke123 Misschien van ouderdom gestorven nadat hij door een koude nacht naar binnen is geglipt? Hij is gelukkig nog in tact. Mooi beestje met dat snuitje. Nog niet zo lang geleden overleden denk ik. Hij zit nog goed in z’n vlees zeg maar. Dode muizen drogen vaak in, maar vogels…. brrrrrrrrrr. Die lucht gun je niemand!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Prachtig beestje idd om zo te bekijken. Wat een lange neus. Het zijn de minst schadelijke muizen begrijp ik voor buiten..eten ook slakken en zo. Jammer dat ie naar binnen is gegaan. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.