Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Katten, katten, katten.

Featured Replies

Geplaatst:

oh ik ben gek op rooie katten

welke poot mist ie?

Geplaatst:

Rechts achter... Het enige rare vind ik, ze hebbeb zn witte buik weer vastgehecht aan zn "rode" rug/zij. (hij is niet echt rood hoor, beetje valer ) Die overgang is dus nu een duidelijke lijn... Maar ach, het manneke is blij, ik ben blij, de hond is blij... Het was een dure ingreep, maar iedere cent dubbel waard!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

hoe is het gekomen eigenlijk?

mijn rode kater z'n achterpoot is eens helemaal verbrijzeld door een aanval van een hond...het scheelde niets of hij was hem ook kwijt...

maar dan hadden we hem ook laten opereren natuurlijk!

Geplaatst:

Hij is meer dan een week van huis geweest... Dat doet ie anders nooit! Tis echt mijn manneke, mensen zeggen wel eens dat een kat niet aan de baas maar aan het huis met eten hecht... Nou dribbel kan ik na een verhuizing (ben al 5 keer verhuisd sinds ik hem heb ) na 2 dagen gewoon buiten laten hoor, hij komt altijd terug!

Maar goed, hij was dus een tijd weg, toen ie terugkwam zag ik al meteen dat het mis was... Vermoedelijk in een val oid gezet. Onderbeen grote wond, tenen waren al dood, véél maden in de wond... En omdat ze alleen voetjes niet amputeren (daar heeft een kat alleen maar last van, strompelen enzo) hebben ze besloten dat de beste optie de hele poot was...

Hij was ook erg verzwakt, maar toen de dierenarts zei dat ie zonder die ene poot gewoon volledig zou herstellen, en nog goed 10 jaar een blije kater zou kunnen zijn, heb ik meteen ja gezegd! Heb er tot op heden nog geen seconde spijt van gehad! (soms trouwens wel... als ie in onze leren bank hangt, of een vaas omgooit )

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Blij voor jou en het poezebeest!

leren banken en katten zijn geen goede combinatie heb ik ondervonden

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje

Geplaatst:

Hier kan ik zeker ook niet achterblijven, met mijn 2 monsters, eeuuuhhh sorry, MONSTERS..... Het zijn werkelijk 2 schatten van broers, nu 7 jaar oud, maar ze halen me toch een ondeugd uit. Das werkelijk onvoorstelbaar!!

dsc0003859391336941958.JPG

dsc0017411521336942170.JPGdsc0020283661336942199.JPGdsc0202455361336942208.JPG

Geplaatst:

100334566611336949688.JPG

Blackie doet haar best.... maar blijkbaar nog steeds met enige tegenzin...( Er moet gewoon een keer mogelijk zijn om een foto te maken waar die kat enigszins normaal op staat toch? Zou je denken )

I'm trying...

Geplaatst:

Hier hebben we sinds gisteren een nieuw kitten in huis, door een vriendinnetje van de gasten gevonden in een doos met gaatjes

Het is zo tam dat het zeker ergens binnen is opgegroeid - hoe kan men dat dan in een doos stoppen en dumpen? Eten dat het gisteren deed...

Onze kater is nog aan het afwegen wat hij moet met dat klein grut, maar dat komt wel in orde p107003232321336997348.JPG

aangepast door Gast

Geplaatst:

Wat een prachtig lief poesje.

(en wat een idioten)

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Ja, het eet, natvoer ging er meteen in en intussen ben ik ook om kittenbrokjes geweest. Die eet het ook als ik ze over het natvoer strooi. Morgen neem ik het mee naar de dierenarts voor controle. De mensen die het gevonden hebben, dachten dat het een kattinnetje was, ik denk eerder een katertje, maar het is nog klein en niet zo duidelijk te zien. Het weegt 730 gram en heeft nog wat blauw in de oogjes. Het gaat op de kattenbak als ik het er na het eten inzet en speelt met propjes papier en speelgoedmuisjes, maar staat nog wat wankel op de pootjes. Iemand een idee hoe oud dat zou kunnen zijn?

Geplaatst:

Je kunt je toch bijna niet voorstellen dat dat hoopje ellende is uitgegroeid tot dat nieuwsgierige monstertje!

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Leuke foto's van leuke beesten allemaal.

Dit is een van onze katten, die me altijd gezelschap houdt in de tuin. Als ik aan het schoffelen ben denktie dat er een beest onder de grond aan het wroeten is en valt ie aan

023T3.jpg?1

Geplaatst:

Owww... wat een mooi beest!

Groetjes! Meekje

Geplaatst:
Hier kan ik zeker ook niet achterblijven, met mijn 2 monsters, eeuuuhhh sorry, MONSTERS..... Het zijn werkelijk 2 schatten van broers, nu 7 jaar oud, maar ze halen me toch een ondeugd uit. Das werkelijk onvoorstelbaar!!

dsc0003859391336941958.JPG

dsc0017411521336942170.JPGdsc0020283661336942199.JPGdsc0202455361336942208.JPG

Leuk leuk leuk....!

Groetjes! Meekje

Geplaatst:
100334566611336949688.JPG

Blackie doet haar best.... maar blijkbaar nog steeds met enige tegenzin...( Er moet gewoon een keer mogelijk zijn om een foto te maken waar die kat enigszins normaal op staat toch? Zou je denken )

I'm trying...

Gewoon dromerig typje?

skattie is het...

Groetjes! Meekje

Geplaatst:
dscn496311141336994881.JPG

nieuwsgierig aagje... wat een leukerd!

Groetjes! Meekje

Geplaatst:

Geweldig dat het zo goed afgelopen is...een poezesprookje

Groetjes! Meekje

Geplaatst:

Poezekoppen...21062006-03145481337020269.jpg21062006-034-(2)61501337020351.jpg01236101337020688.jpgpicture-20684041337020795.jpg

Groetjes! Meekje

Geplaatst:

'k Heb er twee

Groetjes! Meekje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.