Itoero Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Een van de courgettes begint op een kleine boom te lijken Ik ben benieuwd hoe hoog die kan groeien.Zijn er hier nog met dergelijke planten? Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Bij mij gaan ze ook de lucht in (evenals de patisson). Ik heb er wel stokken omheen gezet tegen het omvallen. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Ja precies, bij mij zijn ze al omgevallen tegen de tijd dat ze zo groot zijn gegroeid.Mooi gezicht. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Zo groeit mijn courgette ook, al ziet het er bij mij meer uit als een scheve toren van Pisa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suus76 Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Ja, mooi he! Mijn pattisons doen dat inderdaad ook, ik hem ze maar neergelegd, als die rechtop zouden staan zijn ze ruim anderhalve meter hoog al. Zeer dankbare oogst , met drie planten heb ik zeker 30 a 40 pattisons per week, en dit al een week of zes lang, en het einde is nog steeds niet in zicht ( einde promopraatje voor de pattison) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted August 26, 2015 Author Share Posted August 26, 2015 Ze blijven groeien!Een van de twee heeft een tweede groeipunt aangemaakt.courgettes a volonté Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Bij mij groeiden reuzegrote courgettes met hun neus de grond in, als steunpilaren om de planten rechtop te houden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Wat zien jullie courgetteplanten er mooi groen uit! Die van mij (de ene die alle perikelen overleefd heeft) is nogal bleek. Er zitten nu 2 kleine (bol)courgettes aan, de eerste is naar mijn moeder gegaan. Ze vond het net een kleine pompoen, dus hij was wel een tikje te groot geworden. Ze heeft er vast lekkere soep van gemaakt!Ik heb mijn plant een paar keer met uiengier begoten, en goed water gegeven in droge periodes, meer niet. Had ik meer moeten mesten misschien? Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minie Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 hier zijn de bolcourgette planten ook kleiner en lichter van blad. ze groeien ook langzamer maar uiteindelijk komen er wel bolcourgettes aan.mijn andere gele courgettes groeien als kool en produceren meerderen tegelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts