Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Courgette boom


Itoero

Aanbevolen berichten

Ja, mooi he! Mijn pattisons doen dat inderdaad ook, ik hem ze maar neergelegd, als die rechtop zouden staan zijn ze ruim anderhalve meter hoog al. Zeer dankbare oogst , met drie planten heb ik zeker 30 a 40 pattisons per week, en dit al een week of zes lang, en het einde is nog steeds niet in zicht ( einde promopraatje voor de pattison)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Wat zien jullie courgetteplanten er mooi groen uit! Die van mij (de ene die alle perikelen overleefd heeft) is nogal bleek. Er zitten nu 2 kleine (bol)courgettes aan, de eerste is naar mijn moeder gegaan. Ze vond het net een kleine pompoen, dus hij was wel een tikje te groot geworden. Ze heeft er vast lekkere soep van gemaakt!

Ik heb mijn plant een paar keer met uiengier begoten, en goed water gegeven in droge periodes, meer niet. Had ik meer moeten mesten misschien?

 

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...