CindyB Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Hoe kan ik het beste de knoflook die ik uit Spanje en Frankrijk heb meegenomen om in Oktober te poten bewaren?Ik hoop dat ze dan nog niet bedorven zijn enzo.Ik moet leren van de kenners he Alvast bedankt. Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aluapje Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Al ben ik dan geen echte kenner maar mijn gevoel zegt, koel donker en droog. Dan moet ie het kunnen uithouden tot oktoberPaula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Houdbaarheid ligt ook aan het soort knoflook dat je hebt meegebracht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CindyB Posted July 28, 2015 Author Share Posted July 28, 2015 Ik heb een roze meegenomen, die volgens de omschrijving nog 6 maanden houdbaar zou moeten zijn. En verder heb ik op de markt knoflook gehaald... Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariekeenfrance Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Onze knoflook is helaas mislukt (van de markt.paarse) jaar daarvoor ging het goed, (ook van de markt uit zuid Frankrijk) Maar Franse vrienden van ons bewaren de knoflook in een rieten mand en halen alle tenen van de bollen. Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts