Jump to content

Recommended Posts

Posted

Te ruil: 2 vrouwelijke Indische loopeenden. Er is er nog 1 te koop: 1 donkerbruin gevlekt (wildkleur?) met witte kraag, links op de foto.

Ze zijn deze lente uitgebroed, dus pas een half jaar oud. Ze zijn altijd wat op hun hoede, maar niet heel angstig en ze wennen snel.

IMG028945451440434979.JPG

Graag ruilen tegen zaken die ik zelf niet kan kweken, fokken, etc. Bijenwas (honing hoeft niet), rauwe melk (van koe, schaap, geit), noten, (rijpe)appels, wat-al-niet-meer. We komen er wel uit (en van suiker, zout, koffie of chocolade worden we ook altijd blij)

Posted

Broedeieren... weet ik nog niet. De bevruchting was dit voorjaar heel goed, maar van de zomer al niet meer (niets bevrucht). Het is dus even afwachten hoe dat gaat uitpakken in het nieuwe jaar. Ook zijn het nogal slordige leggers, moeten we even wat gaan maken/verzinnen waar ze hun eieren kunnen leggen. En dan maar afwachten of ze dat ook doen. Dat moet beschermd van de kippen (anders leggen zij daar ook) en toch ook beschermd van roofdieren. We zetten ze komend voorjaar dus denk ik maar korte tijd apart om bevruchte eieren te leggen. We zullen zien

Posted

Een verleidelijk aanbod gekregen via pb, dat de dames mee mochten liften. Maar wil niet op mijn geweten hebben, dat een citroen een eend wordt door de geur

Mocht broedeieren niet gaan, dan kuikens of eenden.

Posted

Nou, dat vind ik nog véél zieliger! Dat arme dier wordt nu dus helemaal sufge*****

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.