Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aangeboden: 1 Indische loopeend, vrouwelijk


Aanbevolen berichten

Te ruil: 2 vrouwelijke Indische loopeenden. Er is er nog 1 te koop: 1 donkerbruin gevlekt (wildkleur?) met witte kraag, links op de foto.

 

Ze zijn deze lente uitgebroed, dus pas een half jaar oud. Ze zijn altijd wat op hun hoede, maar niet heel angstig en ze wennen snel.

 

IMG028945451440434979.JPG

 

Graag ruilen tegen zaken die ik zelf niet kan kweken, fokken, etc. Bijenwas (honing hoeft niet), rauwe melk (van koe, schaap, geit), noten, (rijpe)appels, wat-al-niet-meer. We komen er wel uit (en van suiker, zout, koffie of chocolade worden we ook altijd blij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Broedeieren... weet ik nog niet. De bevruchting was dit voorjaar heel goed, maar van de zomer al niet meer (niets bevrucht). Het is dus even afwachten hoe dat gaat uitpakken in het nieuwe jaar. Ook zijn het nogal slordige leggers, moeten we even wat gaan maken/verzinnen waar ze hun eieren kunnen leggen. En dan maar afwachten of ze dat ook doen. Dat moet beschermd van de kippen (anders leggen zij daar ook) en toch ook beschermd van roofdieren. We zetten ze komend voorjaar dus denk ik maar korte tijd apart om bevruchte eieren te leggen. We zullen zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...