Aluapje Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Vanmorgen heb ik ergens op geklikt in een bericht en nu zijn alle profielen van personen die berichten plaatsen, verdwenen. Hoe krijg ik ze weer terug?Paula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Ik denk hetzelfde probleem als in dit topic geen-gebruikersnamen-bij-mobiele-weergave-t16457.html? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Er is ook dat hele kleine rode pijltje rechts van je naam, rechts boven je avatar..klik je daarop dan verdwijnen ook de profielnamen. Je kunt er weer op klikken dan komen ze terug. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aluapje Posted August 31, 2015 Author Share Posted August 31, 2015 Jaaa, opgelost!! Dank jullie hartelijk Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts