Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wanneer nectarine oogsten?


Kleintje75

Aanbevolen berichten

Om te beginnen dit zijn perzikjes, perzik is donzig dus geen nectarine want die hebben een gladde schil.

Ik moet je teleurstellen, ze zien er erg slecht uit moet ik zeggen, onderontwikkeld, de enkele blaadjes zijn ook geel dit is niet gezond.

 

Er zijn idd perziksoorten in nl te vinden die laat rijpen eind september soms nog, maar hiervan is de eetkwaliteit ver onder de maat vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik kan zien is niet goed, kun je een overzichtsfoto inzenden. als het te droog staat krijg je ook perziken die onderontwikkeld en niet rijp willen worden. perzikken hebben veel water nodig, vooral in de vruchtfase.

Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop .

De kleinste met de grootste keuze.

http://www.windindewilgen.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik kan zien, heeft men jou een perzik in plaats van nectarine verkocht, nectarine zijn niet behaard maar glad van schil. Dit gebeurt zeer vaak dat mensen denken dat ze een nectarine hebben maar met een perzik zitten. Je perzik is ver van rijp, dat zal wel een late worden, dus nog wat geduld, dan zal je ze wel kunnen proeven. Hopelijk smaakt ze toch lekker!

Succes gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Mijn nectarine's zijn goed gelukt dit jaar ,ongeveer 50 stuks.Ik heb er enkele afgedaan om te laten narijpen samen met ander fruit.De vruchten hebben 6,5 cm doormeter,even groot als in de colruyt.De plant staat wel in de serre die eigenlijk niet hoog genoeg is om een goede ontwikkeling van de boom te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...