aalterse-willy Geplaatst: 10 september 2015 Geplaatst: 10 september 2015 Mijn Bazin zegt dat we veel te veel kippen hebben, daarom wilt ze dat ik er wat verkoop.We kunnen ze eventueel meebrengen naar de MTFD.Bestellingen liefst per PB Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 september 2015 Geplaatst: 10 september 2015 of Welke van de 2 opties heb je in de aanbieding Willy? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 10 september 2015 Auteur Geplaatst: 10 september 2015 De geslachte, maar niet gebraden. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
aalterse-willy Geplaatst: 10 september 2015 Auteur Geplaatst: 10 september 2015 amaai, ik verschoot efkes van de slachtprijs, drie euro per stuk + 0.50 euro om ze in twee te kappen.Dan vraag ik me af hoe het mogelijk is om kip te verkopen aan de prijs van de supermarkten. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Dat is een beste slachtprijs Willy, geen leuke verrassing.Wat vraag je nu per kip? Wij willen wel wat kipjes van je overnemen. Maar is dat haalbaar ivm koeling? Quote
Martijn Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 amaai, ik verschoot efkes van de slachtprijs, drie euro per stuk + 0.50 euro om ze in twee te kappen.Dan vraag ik me af hoe het mogelijk is om kip te verkopen aan de prijs van de supermarkten.http://www.beeketal.de/fleischereiausstattung/fleischwoelfe/beeketal-gefluegelrupfmaschine-rupfmaschine/a-408/Kun je deze machine snel terugverdienen. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 11 september 2015 Auteur Geplaatst: 11 september 2015 En waar blijf ik dan met het slachtafval, pluimen, poten, koppen, longen en darmen?Ben er ook al te oud voor denk ik. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Misschien is er een belende die slachten kan, in ruil voor wat kippetjes voor zijn/haar gezin? Slachtafval wegbrengen of gat graven en daar in gooien? Wel diep genoeg en niet zelfde plaats Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Slachtafval doen wij in een emmer met gaatjes en die hangen we boven de kippen. De maden die er na een tijdje uit kruipen, zijn ideaal voer voor je kippen. Maar goed, zoveel in 1 keer is misschien wat overdreven. Wij slachten normaal hooguit 4 kippen/hanen per keer, omdat het nou eenmaal rotwerk is Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
aalterse-willy Geplaatst: 11 september 2015 Auteur Geplaatst: 11 september 2015 Jorieke, zo alleen gelijk gij wonen wij niet hoor, de buren zouden reclameren over de stank.En ingraven? Dat ziet de Bazin niet zitten. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jorieke123 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Als je er niet teveel in gooit, en er een pluk stro bovenin doet, ruik je het amper tot niet. Echt niet. De emmer hangt hier zelfs vrij dicht bij het huis. En ik zit zelf ook niet graag in die lucht hoor Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
zoniet Geplaatst: 13 september 2015 Geplaatst: 13 september 2015 ik gooi een kruiwagen hout in een oliedrum, dat steek ik aan en als t goed brand t afval er bovenop gevolgd door nog wat hout, stinkt wel wat maar dat is maar even. Quote
zoniet Geplaatst: 13 september 2015 Geplaatst: 13 september 2015 koppen en poten ed gaan trouwens in de hond Quote
Pietl Geplaatst: 13 september 2015 Geplaatst: 13 september 2015 Als je het begraaft kan je het ook niet ruiken... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.