Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Bazin zegt dat we veel te veel kippen hebben, daarom wilt ze dat ik er wat verkoop.

We kunnen ze eventueel meebrengen naar de MTFD.

Bestellingen liefst per PB

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

amaai, ik verschoot efkes van de slachtprijs, drie euro per stuk + 0.50 euro om ze in twee te kappen.

Dan vraag ik me af hoe het mogelijk is om kip te verkopen aan de prijs van de supermarkten.

Geplaatst:

Dat is een beste slachtprijs Willy, geen leuke verrassing.

Wat vraag je nu per kip? Wij willen wel wat kipjes van je overnemen. Maar is dat haalbaar ivm koeling?

Geplaatst:

Misschien is er een belende die slachten kan, in ruil voor wat kippetjes voor zijn/haar gezin? Slachtafval wegbrengen of gat graven en daar in gooien?

Wel diep genoeg en niet zelfde plaats

Geplaatst:

Jorieke, zo alleen gelijk gij wonen wij niet hoor, de buren zouden reclameren over de stank.

En ingraven? Dat ziet de Bazin niet zitten.

Geplaatst:

ik gooi een kruiwagen hout in een oliedrum, dat steek ik aan en als t goed brand t afval er bovenop gevolgd door nog wat hout, stinkt wel wat maar dat is maar even.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...