Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Gezocht: plantjes


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ben opzoek naar zaden/stekken van het volgende:

- Kattenkruid

- Aronskelk

- Aalbes

- Framboos

 

Graag zou ik dan willen weten of het dan verzonden kan worden.

Kan alleen ophalen omgeving Capelle a/d ijssel ivm vervoer

Laat maar pb achter indien iets heeft

 

Groen zoek ik nog!!

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Goldfish

Moet ik even kijken of daar een mogelijkheid voor is voor korte termijn om daarover af te spreken. Weet niet of ik misschien in tussentijds van iemand anders framboos heb kunnen bemachtigen. Anders kom ik dan wel keer om te kijken of er iets anders leuks of interessant tussen staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buiten staat vooral veel fruit: veenbes/cranberry, blauwe bes, rode bes, kruisbes, jostabes, zwarte bes, grote kerselaar, pruim, abrikoos (2x), paw-paw (2x), aardbei (tig rassen), zomerframboos, zwarte framboos etc. Niet alles is even stekbaar, verder heb ik niks afgelegd op dit moment. In de kas twee stokoude (15-20jr, Boskoop's Glory druivelaars, krijg het niet opgegeten/verwerkt op tijd).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zo dol op bomen of grote struiken ivm ruimte gebrek in een normale tuintje. Heb zelf al een druif staan. Zelf zoek ik dan framboos (liefst herfst) vind mijn vriendin juist lekker, om daar dan weer jam en voor taarten te gebruiken.

Zelf wil ik voor het nieuwe seizoen ananas aardbeien krijgen, maar is niet noodzakelijk (vandaar niet in het lijstje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met Ananas aardbei , Frau Mieze Schindler bedoelt, dan kan je er ook een of twee uitsteken. Punt van aandacht is dat dit ras - als uitzondering - niet zelfbestuivend is. Je zal er een bijpassend enkeldragend ras (qua bloeitijd) bij moeten zetten, of - eenvoudiger - een doordragend ras.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...