Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb ik 1 stuk gemberwortel waar al een plantje van 30 cm hoog uitgroeit,

Heb ik 26 tenen pootknoflook, eigen oogst, soort onbekend.

Heb ik 9 tenen olifantenknoflook, eigen oogst.

Heb ik 29 broedbolletjes van w.s. de olifant, hoewel ik niet heel zeker weet of ze inderdaad van de olifant gekomen zijn of van de gewone knoflook. Ik weet niet eens of gewone knoflook wel broedbolletjes maakt

Kan ik zaailingen van de prikneus in potjes zetten. Ze groeien bij mij overal in de tuin

Ik heb geen idee wat ik terug zou willen, doe maar niks dus, heb maar een piepklein moestuintje

Geplaatst:

Lekker potje jam.....?

Neem die misschien-olifantenknoflook maar mee naar de MTFD, dan determineren we het ter plaatse. (Kan ik altijd wat van gebruiken...anderen vast ook)

Wat prikneus graag als ze niet wit is, ik heb witte verwilderd in de bostuin staan en die komen her en der op (soms met mijn hulp) en waar ze niet storen laat ik ze staan. Een ander kleurtje erbij op een ander stukje lijkt me wel leuk. Plantje doet het opvallend goed in de schaduw...wat latere bloei, maar dus ook wat langer.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Hi,

Ik heb wel belangstelling voor het gember plantje en evt olifanten look mocht je daarvan over hebben.

Kan ruilen tegen jam als je dat lekker vind?

Ik heb bramen, aardbei, ananas, bosbessen, bananen of citroen jam.

of gewoon iets uit de supermarkt als je niet van jam houdt.

Geplaatst:

Dan heb ik voor Angela 3 tenen olifant en voor Nasuada ook. Eerlijk verdeeld en nu is het op

Nasuada krijgt ook het gemberplantje en nee, ik hoef er niks voor terug

Geplaatst:

Hoi Nynke,

Een paar van je broedbolletjes lijkt mij leuk. Mocht je nog wat prikneuzen hebben dan ook graag.

Mocht je een paar van die 26 tenen kwijt willen... Ruimte genoeg hier!

Kan ik jou blij maken met een paar Spaanse tenen (ongepoot?)

Geplaatst:

Super dank je wel! Ik wilde graag van die olifantenknoflook poten maar ik ben te laat met bestellen overal al uitverkocht .

En met dat gember plantje ben ik ook heel blij. Ik had er zelf een gekweekt en mijn man dacht dat het onkruid was en heeft het weggegooid

Ik neem wel wat lekkers voor je mee, iets van chocola of zo.

Geplaatst:

Mocht je nog enkele teentjes pootknoflook over hebben, heb ik daar wel interesse in, mocht dat lukken.

Ik kan evt ook wat nietmoestuinerigs voor je mee brengen? Iets wat je lekker vindt of nu net nodig hebt?

Geplaatst:

De broedbolletjes neem ik sowieso mee voor je Enjoy. En ja hoor, ik wil wel een paar spaanse tenen, ben benieuwd !!

De grootste tenen van de pootknoflook zijn op, maar ik zal mijn eigen voorraad even aanspreken

De prikneuzen zijn op denk ik, zal zo nog een rondje door de tuin maken.

Chocola is altijd lekker

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...