susenfran Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 hallo mijn zus en ik hebben zins kort een moestuin maar we weten niet zo goed wat we nog kunnen zaaien en planten en waar je plantje kunt kopen enz kan iemand mij helepen Quote
rommert Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 plantjes kun je in tuincentra kopen.en misschien als dit iets voor je is?:http://www.freewebs.com/ruudendiana/ Quote
Jorg Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Goed nieuws, er valt nog genoeg te zaaien. Groente die niet zo heel moeilijk zijn en maar weinig aandacht vragen zijn sperzieboontjes, sla, wortel, bietjes. Ook kan je nog diverse kolen zaaien. Tomaten, aardbeien, komkommers en paprika plantjes zou ik aankopen in het tuincentrum of op de lokale markt. Quote
susenfran Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 gelukkig wat is een leuke site om zaadjes te kopen Quote
rommert Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 sluis gardengarant zadenoranje bandzadendouma zaden Quote
susenfran Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 heb nog een vraag hoe maak je makkelijk een tunnelkas Quote
rommert Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 ik heb er laatst toevallig ook eentje gebouwd. alleen dat was een gewone kas alleen dan met plastic erovereven-voorstellen-t1300.html?hilit=even%20voorstellenhier staat wel een foto van mij kas. Quote
susenfran Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 het is voor ons voor het eerst dat we een moestuin hebben kunnen we wat tips gebruiken enz Quote
susenfran Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 dat is voor ons een beetje te groot ik wou gewoon z,n ding waar je sla en spinazi onder kan doen Quote
Claudia69 Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Misschien kan je nog een paar courgettes zaaien - kan in principe tot eind mei (nu dus) - of kijken of je nog een plantje vindt in een tuincentrum in de buurt. Dat zijn gemakkelijke planten om te telen. Verder dacht ik aan boerenkool, brocoli, koolrabi, Chinese kool, Paksoi (alle koolplantjes wel goed beschermen tegen insecten en vogels), sla, boontjes, worteltjes, suikermaïs, knolvenkel, rode bietjes, warmoes (snijbiet), molsla, groenlof, spinazie (je hebt daarin zomer- en wintersoorten) en veldsla. Tomaten (zeker kerstomaatjes) zijn ook leuk om te telen (plantjes kopen in een tuincentrum). Quote
rommert Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 ow. tunnelkas-t853.htmlergens halverwege staat volgensmij een verslag van iemand. hoe die hem gebouwd heeft. Quote
dennislp Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 En radijs kan natuurlijk ook nog! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Jorieke123 Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Volgens mij is het nu te warm voor radijs... toch? Die wil koele nachten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
dennislp Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Moet je denk vooral even letten op de soorten, je hebt idd. soorten die totaal niet met warmte kunnen omgaan maar sommige die doen het ook wel goed in de zomer hoor. Zou je even op moeten google'en.Over de bamba radijs;Halflange radijs, rood met kleine witte punt. Geschikt voor jaar rond teelt zowel onder glas als in vollegrond. Weinig voos- en barstgevoelig.zegt vlaamszaadhuis.com! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
susenfran Geplaatst: 1 juni 2011 Auteur Geplaatst: 1 juni 2011 bedankt hier kan ik wel wat mee is er een internet site waar je plantjes online kan kopen Quote
dennislp Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 plantjes online kopen, weet niet, daar hebben sites meestal een klein assortiment in denk. Voor plantjes kan je beter naar een tuincentrum, is ook veel goedkoper! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
rommert Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 en dan kun je nagaan of de plantjes gezond zijn. Quote
Nicolette Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 http://www.easyplant.nl/ doet wel online plantjes. Quote
hansm Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 http://www.easyplant.nl/ doet wel online plantjes. hub sezoen is al afgelopen, de enif=gste aanrader vindt ik Bastin. Quote Players only love you when they're playing.
susenfran Geplaatst: 3 juni 2011 Auteur Geplaatst: 3 juni 2011 kan je wel daar kan ik wel wat mee Quote
veuvecouderc Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 Volgens mij is het nu te warm voor radijs... toch? Die wil koele nachten. Dat zal best maar ik zaai gewoon de hele zomer door radijsjes zo'n lege teil is ook geen gezicht. Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
Jorg Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 Ik zaai radijs ook het hele jaar door, dus ook in de zomer. Quote
jasmin Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 Er zijn ook zomerradijzen... iets donkerder van kleur.. kunnen beter tegen warmte... ga ze binnenkort proberen... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jorieke123 Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Ik heb wel herfstradijzen. Maar die worden ook wel mega groot, en zijn bijna geen radijsjes meer. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.