Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Wat vinden jullie van deze snijmachine?

Featured Replies

Geplaatst:

Voor een restaurant of een gaarkeuken ziet het er goed uit maar bij mijn Bazin zou het ergens op een schab staan stof vergaren denk ik.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:
  • Auteur

Met al die groente die jullie telen en verwerken

Hier lijkt het me wel wat, voor het inmaken en koken. De bijkeuken staat toch al vol met horeca keukenmachines, kan deze ook nog wel bij

Geplaatst:

Ziet er top uit!

als je gezin uit minimaal 10 personen bestaat zou ik het wellicht overwegen

anders in geen 1500 jaar

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:

Als ik voor de hele familie zou koken, lijkt dit een handig te monteren ding met grote vulopening en praktisch schoon te houden. Voor de paar mensen hier in huis vind ik een plankje met standaard aardappelmesje even handig werken. En voor dat geld zou ik me eerst een professionele broodbakoven kopen

Geplaatst:

Als we met ons tweetjes een voormiddag groente versnijden is alles klaar voor de diepvries of om te wecken en voor dagelijks gebruik worden geen machines gebruikt, wel een mixer voor de soep en dat is bijna alles.

Maar er staat wel een schab vol hoor.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

ik zei al in geen 1500 jaar

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:
  • Auteur

Jullie denken toch niet dat ik dat geld er voor uitgeven

Vanaf rond de 1000 excl zijn ze er nieuw

Demo, occasion en 2e hands kan ook

Willy ik snibbel ook graag met de hand, rustgevende therapie maar de tijd ontbreekt me de laatste tijd Koken en eten is al een kunst, dus zou zoiets wel erg makkelijk zijn.

De messen zijn ook prijzig, maar we sparen nog even verder en nemen de tijd.

Geplaatst:

wij hebben deze

doet dat ook allemaal en nog veel meer

al 30 jaar, 1 keer op marktplaats voor 30 euro een tweede gekocht voor de onderdelen

Geplaatst:
  • Auteur

Mooie machine Robo, een alleskunner zo te zien.

Onze is gesneuveld en daarom heb ik nog voor horeca machines gekozen. Overcapiciteit voor onze keukens, maar kunnen het werk op hun gemakje aan.

Geplaatst:

Geplaatst:
  • Auteur

Dank je we, ga meteen kijkje nemen.

Geplaatst:

graag gedaan

was het wat je zocht?

gr adriaan

Geplaatst:
  • Auteur

De anderen machine is meer wat wij zoeken, voor de invoer van kool. Een Zwitsers merk is ook heel goed.

Geplaatst:

Daar is deze machine toch voor???

groentemachine54751444677682.JPG

van de 2e marktplaats adv.

en dan met al die schijven leek mij een goede deal ???

ga me hier toch maar eens in verdiepen

gr Adriaan

Geplaatst:
  • Auteur

De opening voor bijv kool is langwerpig van vorm en niet (half) rond zeg maar, zodat je geen hele of halve kool kan verwerken.

Geplaatst:

De machine is de Maxima VC450 Vegetable Cutter

groentesnijmachine91531444725859.jpg

dit is het flilmpje

ik zou denken als er een halve krop ijsbergsla in gaat dan past ook een halve kool er in........

gr Adriaan

Geplaatst:
  • Auteur

Dat is waar, vertekend beel.

Maxima is een goed betaalbaar en kwalitatief merk, hebben ook anderen machines van. Net een vleesmolen/worstvuller besteld.

Minder snijmogelijkheden, incl. messen maar geen messen meer mogelijk

Geplaatst:
  • Auteur

Het is deze machine geworden ...

Geplaatst:

mooie machine

klein vraagje: voor hoeveel personen kook je meestal?

en heb je de machine nieuw of heb je hem op de kop kunnen tikken voor een leuk prijsje

gr Adriaan

Geplaatst:

RobO. Die heb ik ook. Ben ik even gaan kijken , is het bij mij de Braun K3210, maar goed, ongeveer dezelfde dus. Ook al iets van 22 jaar. Onovertroffen vind ik zelf. Maar misschien voor hele grote partijen snijwerk is die van dit topic wel handig hoor. Hele grote partijen dan. Weeshuis / groot hotel enz.

Geplaatst:
  • Auteur

Paddenstoelengek de machine nieuw is echt veel te duur , nee gebruikt voor een betaalbare prijs.

Mijn manlief zegt altijd voor teveel personen

Lijkt me ideaal voor koken en inmaken, tijdbesparend kan ik en Loraine wel heel goed gebruiken. We komen bijna en niets toe en willen alles doen.

Bit ik heb veel pech gehad met zulke machines, niet dat geluk dat ze jaren volhouden. Denk ook dat de machines van vroeger duurzamer gemaakt zijn, dan die van nu met berekende slijtage

Geplaatst:

Hoi Jane,

geluk met deze machine, hoop voor je dat deze lang meegaat en dat je er veel werk voor hebt

mijn (eenvoudige) keukenmachine gebruik ik max 2 x per jaar en staat dus stof te happen

gr Adriaan

Geplaatst:
  • Auteur

Adriaan dank je wel!

Hij zal een vast plaatsje krijgen in de bijkeuken, gezellig saampjes met de anderen machines.

Stof is ook iets wat blijft en een doorgaand gevecht is zucht.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.