Geplaatst: 15 oktober 201510 j Ik heb zojuist het grootste deel van mijn mega oogst paprika's aan de voedselbank gegeven. Kon ze verkopen, maar dat voelde gewoon niet goed, dus ik heb de voedselbank opgebeld en gevraagd of zij er belang bij hadden. Nu komen ze volgens mij veel beter terecht en heb ik er een goed gevoel over! Dubbele winst in mijn boekje Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 15 oktober 201510 j super jo, ook daarvoor hebben we grote tuinen. Om andere er blij mee te maken ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Geplaatst: 15 oktober 201510 j Ha jaaa, waarom werken we ons anders krom hé? Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 16 oktober 201510 j Al vind ik het doorgaans niet zo fijn om gestoord te zijn, was liever normaal geweest, maar hier krijg ik toch een prettig gevoel bij.
Geplaatst: 17 oktober 201510 j :thumbup pluim op je hoed prettig gestoord dat was een heel prettig , en absoluut niet: gestoord idee van jou !
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.