Wims Geplaatst: 26 november 2015 Geplaatst: 26 november 2015 De groentetuin is omgespit, kalk er op en winterklaar. Nu komt er al weer allerlei onkruid op. Moet ik dat nog weghalen? Of laten staan tot het voorjaar? Quote
Tikketim Geplaatst: 26 november 2015 Geplaatst: 26 november 2015 Ik zou ze uittrekken en de bodem daarna bedekken met stro of iets dergelijks zodat er weer geen nieuwe onkruiden gaan groeien. Quote Hoe zie je het verschil tussen pastinaak en wortelpeterselie : https://tikketim.wordpress.com/
Paeonia Immaculee Geplaatst: 26 november 2015 Geplaatst: 26 november 2015 Om dit soort problemen te voorkomen spit ik altijd net voor een flinke vorstperiode. Quote
sugarlevi Geplaatst: 26 november 2015 Geplaatst: 26 november 2015 Mulchen met iets, dat wil wel helpen. Geen licht, geen groei. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.