Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb ze in de volle grond in de buitenlucht, en de andere helft in potten (stuk of 36 planten in totaal).

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst:

Ik ben ook met alles dit jaar voor het eerst begonnen! We hebben een huis gekocht met flinke tuin en de kas stond er al in en hebben we in de onderhandelingen gratis over kunnen nemen

Ik denk dat ik de paprika's komende week in de grond in de kas zet, of zou dit nu al kunnen?

Geplaatst:

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning... Als de mijne in de buitenlucht al kunnen, waarom zou het in de kas niet kunnen..?

Geplaatst:

Dankjewel! Zijn hier ook heel blij mee, we noemen het al een vakantieoord

Haha je hebt gelijk! Ach, ik heb zo lang moeten wachten tot deze paprika's ontkiemden, dat ik heel bang ben om ze nu alsnog te verliezen

Voelt toch een beetje als kinderen die stomme groente planten haha!

Geplaatst:

Haha, had ik ook hoor, maar kinderen worden groot, en moeten ook leren op hun eigen voeten te staan...

Geplaatst:
Iemand die weet hoe dit komt en of het schadelijk is, of dat ze eroverheen groeien? En als het schadelijk is, hoe voorkom ik het dan?

Een beetje vorstschade? Het is zondag op maandag nacht flink koud geworden. Maar zo te zien lijken ze het prima te overleven!

Alleen die van jullie zijn al zo groot!!!! Jeetje, doe ik iets verkeerd ofzo? :

Ik denk ook te veel water. Bij iedereen die ik sprak tot nu toe met kleine peperplantjes leek het alsof ze te veel water had gekregen. ..perfecte plant voor ons want we vergeten het gewoon soms en het zijn mooi grote tiener planten geworden

Geplaatst:

Hier ook de eerste pepers gespot, de Padron pepers zijn het eerste, en het gros staat nu in bloei. Ook in de Adjoema-planten hangen al vruchten alleen heb ik die planten niet zelf opgekweekt maar als plant gekocht, die hadden dus een voorsprong al op mijn eigen plantjes, ik denk dat ze een maandje of wat verder zijn

Geplaatst:

Wauw, mooi. Hier zijn het alleen witte, maar ze willen nog niet open gaan.

Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!

Geplaatst:

Ja ik hoop het. De blaadjes steken in knopvorm al een halve centimeter uit, maar het knopje wilt mij precies nog wat plagen.

Edit: zojuist nog even gekeken. Ik denk dat het morgen open gaat gaan. Het de witte blaadjes staan toch redelijk bol.

Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!

Geplaatst:

Ik heb dit jaar mijn paprika's en pepers in zwarte wasmanden gezet. Zodat de grond lekker warm wordt en ook zodat ik ze binnenkort kan verhuizen. Staan nu in een serre bij mijn schoonmoeder en binnenkort plaats ik ze in mijn serre.

Ze staan met 10 planten in een wasmand van 40 liter. Waarom 10? Ik had 5 wasmanden en ongeveer 50 planten

WP20160525122937Pro52031464251494.jpg

Het eerste vruchte zal voor de etkezesi pelso zijn, alhoewel dat Filius blue ook zijn best doet.

WP20160525122950Pro99291464251476.jpg

Wat je zelf kweekt, smaakt steeds beter!

Met onze moestuinvereniging verdelen we zakjes zaad voor 1 euro-> http://www.detuinschuur.be/zaden

Wij verdelen nu ook de zaaiagenda van Diana.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...