prettig gestoord Geplaatst: 28 januari 2016 Auteur Geplaatst: 28 januari 2016 @berijl, we hebben ondertussen wel de mogelijkheid om kuikens onder de lamp te hebben dus geen probleem Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
berijl Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 we houden er contact over. Even afwachten wanneer de dames broeds gaan worden. Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
Jane Doe Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 Een mooie verzameling jampotten staan voor je klaar Quote
prettig gestoord Geplaatst: 31 januari 2016 Auteur Geplaatst: 31 januari 2016 Ahh super, dank je jane Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 7 februari 2016 Auteur Geplaatst: 7 februari 2016 Is er belangstelling voor wat Amerikaanse tomatenrassen al dan niet al voorgezaaid? Rassen als Abe Lincon, Big Rainbow, aunt ruby's german green, yellow pear, mortgage lifter, prudens purple, garden leader monster of black krim? Ook nog millefleur, zuckertraube, maja, whipper snapperen costoluto fiorentino Oh en ik heb nog een nieuw zakje zaden van Tomatilo purple van Vreeken Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Jorieke123 Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Ik ben wel benieuwd naar die enorme (opbrengst van) paprika's. Kan je nog wat missen? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Is er belangstelling voor wat Amerikaanse tomatenrassen al dan niet al voorgezaaid? Rassen als Abe Lincon, Big Rainbow, aunt ruby's german green, yellow pear, mortgage lifter, prudens purple, garden leader monster of black krim? Ook nog millefleur, zuckertraube, maja, whipper snapperen costoluto fiorentino Oh en ik heb nog een nieuw zakje zaden van Tomatilo purple van Vreeken Gekocht zaad of eigen oogst? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 7 februari 2016 Auteur Geplaatst: 7 februari 2016 @ Angela Alleen de millefleur, een heirloom, is eigen oogst Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 7 februari 2016 Auteur Geplaatst: 7 februari 2016 Jorieke, welke wil je hebben, van de blok paprika's heb ik het meest over Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Jorieke123 Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Wat je kan missen, maakt niet uit Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
prettig gestoord Geplaatst: 7 februari 2016 Auteur Geplaatst: 7 februari 2016 Jorieke, noteer ik je voor 3 kleuren blokpaprika's. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Rassen als: Abe Lincon,Big Rainbow,aunt ruby's german green, mortgage lifter, prudens purple, garden leader monster, black krim Dan zijn deze voor mij wel heel verleidelijk!Plantje of zaadje ben met beide blij.Ik had er ook al enkele van deze aan Jane Doe gevraagd maar die moest alles nog uitzoeken.En ik wil ze alleen proberen en zo uiteindelijk een lijstje krijgen met tomaten die goed bevallen met smaak en opbrengst. Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Een plantje mortgage lifter kan je me heel blij mee maken..verder zoek ik nog een grote sappige..Abe Lincoln? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 7 februari 2016 Auteur Geplaatst: 7 februari 2016 Appelvrouw, prima ga ik voor je zaaien Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 7 februari 2016 Auteur Geplaatst: 7 februari 2016 Angela, zaden voor jou toegevoegd Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Ben ik helemaal blij mee.Staat er niets op mijn lijstje voor je?? Quote
appelvrouw Geplaatst: 9 februari 2016 Geplaatst: 9 februari 2016 Appelvrouw, prima ga ik voor je zaaien Dank, dank! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 25 februari 2016 Auteur Geplaatst: 25 februari 2016 Mijn half lange violette aubergines zijn zeer goed gekiemd, heb 4 plantjes in de aanbieding Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 25 februari 2016 Auteur Geplaatst: 25 februari 2016 ook nog een 3 tal passieflora edulis plantjes extra over. (Eetbare vruchten) Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 februari 2016 Geplaatst: 25 februari 2016 Ik heb wel interesse in een passiflora? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 26 februari 2016 Auteur Geplaatst: 26 februari 2016 @angela, zet hem erbij op de lijst. Zal nog even bij jou gaan kijken voor een ruil Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 7 maart 2016 Auteur Geplaatst: 7 maart 2016 Alle gevraagde planten verspeend voor iedereen! Verder in de tuin vele uitlopers aardbeienmunt gevonden, liefhebbers? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 12 maart 2016 Auteur Geplaatst: 12 maart 2016 Update lijst Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
henkg Geplaatst: 12 maart 2016 Geplaatst: 12 maart 2016 Eerder zag ik niets voor mij op jouw lijst. Nu wel, want mijn gele blokpaprika's komen niet op, ook de derde zaai staat alweer twee weken te niksen.Dus als je twee plantjes voor me hebt? Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
prettig gestoord Geplaatst: 12 maart 2016 Auteur Geplaatst: 12 maart 2016 Henkg, staan erop voor je! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.