Kim Geplaatst: 9 april 2016 Geplaatst: 9 april 2016 Hoihoi! Als ze anders weg gaan, heb ik wel interesse in een paar framboosaarbeien voor op de tuin, ik ben er door omstandigheden wat kwijtgeraakt in de winter . Ik kijk even of ik nog wat potten heb voor je, van die vierkanten. Staat er nog wat anders op mijn lijstje voor je? Quote
henkg Geplaatst: 10 april 2016 Auteur Geplaatst: 10 april 2016 @Kim : Ik neem er een aantal voor je mee Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
geedee Geplaatst: 10 april 2016 Geplaatst: 10 april 2016 Ik heb mierikswortel voor je en een polletje daslook uit een echt Limburgs bos Ik help je wel van je kidneybonen af al je die nog hebt. Quote
henkg Geplaatst: 11 april 2016 Auteur Geplaatst: 11 april 2016 @geedee: kidney bonen neem ik voor je mee. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Nasuada Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Hi Henk, Ik heb nog wat zaadjes van de zonnedauw van jou stekje, deze neem ik voor je mee. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
henkg Geplaatst: 11 april 2016 Auteur Geplaatst: 11 april 2016 @Nas: aardig, maar inmiddels hebben ze bij mij gebloeid en ruim voldoende zaad geleverd (ook 20 pakjes geleverd aan de zadenbank van het carnipedia forum) Zaailingentafel dingetjes voorbereid: ^ Krulpeterselie; snijselderij; knolselderij Monarch; rozemarijn. Tomaten moet ik nog verspenen. Daar blijven wel een paar Balkonstar; Roma; Rose de Berne van over voor de tafel. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Kibas Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Wat leuk dat je plantjes voor de zaaitafel meeneemt (er is niets voor mij bij, maar leuk blijft het) Quote
henkg Geplaatst: 12 april 2016 Auteur Geplaatst: 12 april 2016 Zo, vandaag de laatste zaailingen (tomaten) verspeend. Uitgezocht wat voor mij overtollig is. Divers overtollig spul opgepot voor de zaailingentafel:2 x 2 peper Cayenne (nazaai, heel klein, is wel een vroege soort)3 x 1 tomaat Balkonstar3 x 1 tomaat Roma4 x 1 tomaat Rose de Berne3 x 1 rozemarijn (klein, wel goed geworteld)3 x Marokkaanse munt2 x 4 + 1 x 2 snijselderij4 x 6 knolselderij6 x krulpeterselie2 x 2 Kaapse zonnedauw1 x Venus vliegenval1 x Braam triple crown (klein)3 x 6 Aardbei Frau Mieze SchindlerHet is allemaal wel gezond, maar niet groot. Het is immers nog maar begin april. (Die grote bakken - peultjes, Sugar snaps, knolselder- neem ik niet mee, die zijn voor mezelf. Heb jij ook wat over? Neem het mee. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
appelvrouw Geplaatst: 12 april 2016 Geplaatst: 12 april 2016 Mooi Henk! Ik vermoed dat ik er met een balkonnetje vandoor ga..voor op het keyhole! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
henkg Geplaatst: 13 april 2016 Auteur Geplaatst: 13 april 2016 Ik neem een aantal zakjes met zaden van de lampionbes wedstrijd mee.Kun je toch nog meedoen! Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Bouwvrouwe Geplaatst: 16 april 2016 Geplaatst: 16 april 2016 Hoi Henk, Zuur, zuur.. bij het uitpakken van de auto zag ik net dat ik jouw mooie druivenstek Rondo niet heb. Ik heb al m'n spullen bij elkaar gezet en ingeladen, dus of hij is bij iemand anders belandt of ik heb de stek bij jouw spullen laten staan.Ik was er net zo blij mee.Mag ik bij deze een verzoek voor komend jaar doen, mocht je dan nog een stekje hebben? goetjes, Eline Quote
henkg Geplaatst: 16 april 2016 Auteur Geplaatst: 16 april 2016 Wat sneu.Hij stond niet meer in of nabij mijn stekken/zaailingensinaasappelendoos.Misschien staat ie nu nog bij Jorieke?(Die zorgt er goed voor, een vergeten stek kreeg ik een half jaar later mee ) Volgend jaar: Ik ga weer stekken van druiven maken. Niet om ze op te kweken tot grote planten, maar om meer te oefenen met stekken, en dan ook te gaan enten op stekken (andere dan Rondo, die zijn op) van dit jaar. Ik zal dan aan je denken. Morgen een mooi plekje maken voor je gele lis, en hem planten. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.