Zadenenvelop HQ Geplaatst: 26 april 2016 Auteur Geplaatst: 26 april 2016 Ik geloof dat ik mij moet gaan beraden, op ronde 2. Zijn er nog mensen die niet meer mee willen doen, dan wel specifieke wensen hebben? Dan ga ik binnenkort eens met de deelnemerslijst aan de stoei. En kunnen we hopelijk in een keer door in ronde 2. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Nasuada Geplaatst: 26 april 2016 Geplaatst: 26 april 2016 Je hebt een pb met mijn gegevens. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
bloemenkoningin Geplaatst: 28 april 2016 Geplaatst: 28 april 2016 voor mij mag de envelop even voorbij gaan. Ik wil weer graag meedoen in het najaar Quote
Tanja65 Geplaatst: 2 mei 2016 Geplaatst: 2 mei 2016 Ik doe ook graag in het najaar weer mee, nu even genoeg zaad voor dit moment. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
SamanthaP Geplaatst: 2 mei 2016 Geplaatst: 2 mei 2016 (aangepast) Voor de volgende ronde: Heeft er iemand nog verzoekjes? Ik heb afgelopen weekend van iemand een hoop zaden mogen ontvangen, veel meer dan dat ik zelf kwijt kan. Is vanalles, peulvruchten, kolen, tomaten, paprika's, kruiden, etc etc. Ook specialere soorten. 4 mei 2016 aangepast door Gast Quote
Wenwolf Geplaatst: 4 mei 2016 Geplaatst: 4 mei 2016 Ik doe ook weer graag mee met de volgende ronde... Quote
Nasuada Geplaatst: 4 mei 2016 Geplaatst: 4 mei 2016 Nog steeds geeb enveloppe ontvangen. 26 april mijn gegevens naar viktor verzonden. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Ralf63 Geplaatst: 4 mei 2016 Geplaatst: 4 mei 2016 Envelop is hier wel aangekomen, dankjewel SuusP! Quote Als ik buiten ga roken, is dat meestal op eiken of beuken, maar ook wel op appel- of kersenhout...
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 5 mei 2016 Auteur Geplaatst: 5 mei 2016 Gisteren heb ik al een pb naar Victor gestuurd, maar die is sinds 26 april ook niet meer online geweest. Als hij na dit weekend nog niet bovenwater is, zal ik eens bellen. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Groentjuh Geplaatst: 5 mei 2016 Geplaatst: 5 mei 2016 Voor de volgende ronde: Heeft er iemand nog verzoekjes? Ik heb afgelopen weekend van iemand een hoop zaden mogen ontvangen, veel meer dan dat ik zelf kwijt kan. Is vanalles, peulvruchten, kolen, tomaten, paprika's, kruiden, etc etc. Ook specialere soorten. Augurken ? Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Jenneke Geplaatst: 5 mei 2016 Geplaatst: 5 mei 2016 Ik zou nog wel graag slangenradijs willen proberen Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 5 mei 2016 Geplaatst: 5 mei 2016 Voor dit seizoen is het voor veel zaden al wat laat. Ik doe graag weer mee de volgende ronde, dus HQ noteer mij maar vast! Quote
Groentjuh Geplaatst: 6 mei 2016 Geplaatst: 6 mei 2016 Envelop C is in Julianadorp. Complimenten voor de netheid van de envelop+inhoud, dat heb ik wel eens anders gezien. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 9 mei 2016 Auteur Geplaatst: 9 mei 2016 PB'tje van Victor, die verstuurd de envelop een dezer dagen.Dus die komt eraan Nasuada. Ik heb alvast de lijst voor de nieuwe rondes gepost. Ik zal binnenkort, de woonplaatsen er nog achter plaatsen. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Monika Geplaatst: 12 mei 2016 Geplaatst: 12 mei 2016 Envelop C is binnen in Bovenkarspel, dank je wel voor het brengen Groentjuh (Robin). Quote
Ralf63 Geplaatst: 12 mei 2016 Geplaatst: 12 mei 2016 Enveloppe is op weg naar Timvk2000... Quote Als ik buiten ga roken, is dat meestal op eiken of beuken, maar ook wel op appel- of kersenhout...
timvk2000 Geplaatst: 12 mei 2016 Geplaatst: 12 mei 2016 Heb je toevallig een track en tracé code voor mij? Quote
Nasuada Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Zit niks anders op dan afwachten. Jammer dat de enveloppe ruim 3weken bij een persoon blijft hangen. Misschien een idee om hier duidelijke afspraken over te maken voor de volgende ronde zodat wij de vaart erin houden.overigens heb ik nog geen bericht ontvangen dat de floppi onderweg is. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 15 mei 2016 Auteur Geplaatst: 15 mei 2016 De afspraak is binnen drie dagen doorsturen. Maar dat lukt lang niet iedereen. Ik heb Victor nog een pb gestuurd. Hopelijk komt de envelop er nu snel aan. Of is die zelfs al onderweg. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Groentjuh Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 Envelop C is binnen in Bovenkarspel, dank je wel voor het brengen Groentjuh (Robin). Het ligt op de werkroute van het vrouwelijke groentjuh, Robin geeft slechts instructies. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
timvk2000 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 HeyIk heb hier de zaden envelop ontvangen. Net door gekeken en wat geruild. Super leuk @ralf63 super bedankt voor de ruime keuze aan peper zadenNaar wie moet ik hem nu doorsturen?Aangezien ik de laatste op de lijst benGroetjes tim Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 15 mei 2016 Auteur Geplaatst: 15 mei 2016 Naar de eerste van de volgende lijst. En dat is Deduk. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Ralf63 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 HeyIk heb hier de zaden envelop ontvangen. Net door gekeken en wat geruild. Super leuk @ralf63 super bedankt voor de ruime keuze aan peper zadenNaar wie moet ik hem nu doorsturen?Aangezien ik de laatste op de lijst benGroetjes timGraag gedaan! Veel plezier ermee. Zoals eerder iemand opmerkte zou ik idd volgend seizoen pas gaan zaaien, het is nu wat laat. Met name de superhots hebben een lange, warme tijd nodig en zullen waarschijnlijk niet meer afrijpen. Quote Als ik buiten ga roken, is dat meestal op eiken of beuken, maar ook wel op appel- of kersenhout...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.