Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik zou ook graag mee willen doen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Charissa, we vinden het prettig wanneer nieuwe leden binnen komen via de voordeur: voordeur-f6.html

En ik zou zeggen kijk eens rond op het forum.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik ga proberen komene weekend de envelop naar Else sturen.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

Ik doe weer graag mee. Ben al benaderd door Sin Fronteras, dus zit met spanning te wachten. Eén dezer dagen....

Als ik buiten ga roken,

is dat meestal op eiken of beuken,

maar ook wel op appel- of kersenhout...

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag een bericht aan Mellie gestuurd voor het adres. Ik zie dat het bericht nog altijd in mijn postvak uit staat, dan is het nog niet gelezen volgens mij. Ik wacht nog even af, mocht ik zaterdag nog niks gehoord hebben, wil ik voorstellen de envelop naar de volgende te sturen om de vaart erin te houden. mellie kan dan eventueel in een kater stadium nog aansluiten.

Iedereen akkoord?

Geplaatst:
Hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag een bericht aan Mellie gestuurd voor het adres. Ik zie dat het bericht nog altijd in mijn postvak uit staat, dan is het nog niet gelezen volgens mij. Ik wacht nog even af, mocht ik zaterdag nog niks gehoord hebben, wil ik voorstellen de envelop naar de volgende te sturen om de vaart erin te houden. mellie kan dan eventueel in een kater stadium nog aansluiten.

Iedereen akkoord?

Volgens de regels in de openingspost mag dat na 2 dagen al. Dus wat mij betreft mag je vandaag nog de volgende een pb sturen.

Dan zet ik Mellie op inactief, dan kan ze eventueel later weer onderaan aansluiten.

Nog even de spelregels op een rij voor de duidelijkheid:

1. 1. Vermeld het hier wanneer je de envelop binnen hebt. Via de lijst in het volgende bericht kan iedereen dan volgen op welk punt van de route de enveloppen zijn aangekomen.

• 2. Stuur de persoon die van jou de envelop gaat ontvangen tijdig een berichtje via het forum, zodat je tijdig weet of de persoon na je nog geïnteresseerd/actief is en wat zijn/haar adres is.
    • - Geen reactie binnen 2 dagen? Stuur dan PB naar de volgende op de lijst met CC naar het zadenenvelop HQ zodat wij op de hoogte blijven. Indien de envelop met de post gaat, stuur je per PB de Track&Trace code door aan de persoon na je en in een cc aan Zadenenvelop HQ

^Loes

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Envelop C van de week ontvangen, ik moet morgen even een nieuw brievenbusdoosje halen want deze gaat de overtocht niet meer redden, hij gaat dan na het weekend door naar CherryCharly

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...