Alice777 Geplaatst: 18 maart 2016 Geplaatst: 18 maart 2016 Ik heb ook broccoli gezaaid, en 2 kiempjes stonden ondersteboven in de grond, kiemblaadjes zaten onder de grond, en steeltje stak boven de grond uit Iemand ooit zoiets meegemaakt ? Quote
paddestoelengek Geplaatst: 18 maart 2016 Geplaatst: 18 maart 2016 foto?? gr Adriaan Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
ADOPEG Geplaatst: 18 maart 2016 Geplaatst: 18 maart 2016 Is dat niet hetzelfde als bij ui? Dat ze zich eerst uit de grond werken en vervolgens pas gaan strekken? EDIT: Nee, dat is het niet. Quote ~ Vita rosa est ~
Alice777 Geplaatst: 19 maart 2016 Auteur Geplaatst: 19 maart 2016 Nee heb er geen foto van, want ik zag het dus pas toen ik ze uit de grond trok.Want ik dacht eerst natuurlijk dat de kiemblaadjes afgevallen waren of zo, maar toen bleken ze onder de grond te zitten Quote
Waaslander Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Hoe groot waren de plantjes want er word niet gesproken van eerste echte blaadjes? En er word ook niet gesproken dat de wortels boven de grond zaten ? Ga het hier niet over kiem boogjes dat de kiemblaadjes nog boven moesten komen? Dan is het normaal volgens mij . Quote
Toto Geplaatst: 5 april 2016 Geplaatst: 5 april 2016 Misschien zaten de kiemblaadjes zo vast in de grond dat het plantje in de plaats van de kiemblaadjes, het worteltje hebben omhoog getrokken (wat mij heel raar lijkt).Of was alleen het stengeltje zichtbaar??? Dan zouden ze normaal gezien nog boven zijn gekomen. Het kan soms lang duren omdat het zaadhulsje in de grond blijft steken en de blaadjes er moeilijk uit geraken. Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Fets Geplaatst: 5 april 2016 Geplaatst: 5 april 2016 Dat is gewoon een BAD plantje Quote Nieuwste muziek! , check www.hitzound.comNummer gehoord? , check www.relisten.nlNeuriën om te zoeken! , check www.midomi.com
Itoero Geplaatst: 5 april 2016 Geplaatst: 5 april 2016 Zo ontkiemt een zaadje meestal:Bij de eerste stap is bij jou het steeltje en de beginnende wortel omhoog gekomen i.p.v. de blaadjes.Je hebt gewoon pech denk ik.slechte zaadjes ....Ik heb dat al voorgehad met tomatenkiempjes. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.