Geplaatst: 24 juni 201114 j Dan neem ik gewoon mee wat ik nog heb liggen. Ik heb wel redelijk veel bekers. Alleen plastic bestek en borden voor de hele dag dat heb ik niet meer liggen.En ik geef je groot gelijk hoor wat betreft het afwassen. We zijn allemaal al zo biologisch bezig, een keertje stout zijn kan er dan wel van af.
Geplaatst: 24 juni 201114 j Ik neem wel wat borden, bakjes, bekertjes en bestek mee. Oh, wie helpt me volgende week nog even herinneren...... Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 24 juni 201114 j Auteur Ik heb net voor 1,45 3 pakjes van dat harde plastic bestek gescoord bij de Action. Messen, vorken, lepels en theelepeltjes. 6 van elk, maal 3, is flink wat bestek facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 juni 201114 j Ik heb net voor 1,45 3 pakjes van dat harde plastic bestek gescoord bij de Action. Messen, vorken, lepels en theelepeltjes. 6 van elk, maal 3, is flink wat bestek OK, minder bestek dus voor mij. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 24 juni 201114 j @ Aardbeijim; klinkt lekker salade met eikenbladsla. Maar kan je dat wel goed houden? Sla verlept snel.
Geplaatst: 24 juni 201114 j Auteur Als je kropjes oogst en die losjes in een vochtige theedoek vouwt/wikkelt... facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 juni 201114 j Ik kan pas vrijdag avond iets bedenken, dan heb ik mijn 2 eindstukken ingeleverd en het laatste tentamen gehad. Maar ik neem natuurlijk iets mee!
Geplaatst: 24 juni 201114 j Ik kan last-minute nog wel wat plastic bestek scoren mocht dat nodig zijn. Niet echt goed voor het millieu... maar dat is een boel afwassen ook niet Of je gooit ze apart weg in een plastic-afval bak of hebben ze dat bij jullie niet? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 24 juni 201114 j Auteur Ja, die konden we krijgen hier, een eigen 'oranje' container. Maar die hebben we afgezegd. We hebben bijna geen plastic, en al 3 containers facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 juni 201114 j oh, k bedoel een bak bij t winkel centrum ofzo. Die gaan hier erg goed, bijna altijd vol. Hier zijn er geen apparte bakken voor thuis wat plastic betreft. Wel blauw, voor oud papier. > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 24 juni 201114 j Ik heb dacht ik nog wat plastic lepels en messen liggen. Neem ik ook mee want komt hier nooit op. Good things come in small packages
Geplaatst: 24 juni 201114 j Ik heb nog geen idee voor wat ik mee ga nemen voor de lunch... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 25 juni 201114 j hoi iedereen, wat een leuk idee !! ik moet helaas verstek laten gaan, heel veel markten op het momend,( en andere buitenshuis klusjes ) ben anders bang dat mijn kindjes gaan vragen wie ik ben maar ik wens jullie heel veel plezier en alvast smakelijk eten en drinken !! wie weet is het met het oogst feest wat rustiger hier en kan ik de wereld reis naar jorieke maken, lijkt me heel erg leuk !!ik lees graag hoe het geweest is
Geplaatst: 29 juni 201114 j Zit te denken om tomatensoep te maken, wat denken jullie daarvan ? ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 29 juni 201114 j Auteur Lekker hoor Heb je pannen die geschikt zijn voor een inductiekookplaat? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 29 juni 201114 j Ja, wij hebben zelf ook inductie.. Maarre, hoeveel moet ik maken ? ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 29 juni 201114 j Auteur Tja Voor zo'n 7 of 8 personen? Misschien wat minder? Lastig in te schatten, iedereen neemt wat mee en er is dus meer dan genoeg eten. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 29 juni 201114 j Nouja, een flinke pan maar gewoon dan. Kan ik verder nog iets meenemen ? Heb je genoeg stoelen e.d. ? ( als we toekomen aan zitten ) ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 29 juni 201114 j Auteur Nou, ik wou wat simpele bankjes in elkaar flansen. lange planken, op kratjes ofzo. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 29 juni 201114 j Hi allemaal, Ik wens jullie heel veel plezier. Het leek me heel erg leuk om te komen maar het gaat me echt niet lukken. dus bij deze meld ik me definitief af.
Geplaatst: 29 juni 201114 j OK, ik neem mee-een courgettebrood-sapjes-naambordjes (moeten wel weer terug)-bordjes/soepkom-achtige schaaltjes/bestek/bekertjes Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 29 juni 201114 j -Jorieke met 2 o-i-kers pesto, maïsbrood, verder nog niets gepland-Bonnie F een courgettebrood, (gekocht) sap met verse kruiden.-Helly met 2 Brownies-Jorg-Jasmin-Dennis met Ma Dennis hartige snijbiet feta taart-Helen-Jos- Frank VoorWieL (2) (?)-Marieke Tomatensoep en misschien een kruiden- deelbroodje-Jim- Lisa met 2: Rijstsalade, zie pagina 4, di 14 juni- Birgit Rote Grütze ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 30 juni 201114 j Moet ik nog iets meenemen staat al veel op de planning? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 30 juni 201114 j Auteur Is wel leuk Jim, al is het maar iets. Maar als je geen tijd hebt, of niets weet, dan is het ook goed hoor facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 30 juni 201114 j IK zou wel willen maar weet echt niet wat. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.