Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Muziek clips

Featured Replies

Geplaatst:

Forum zonder muziek toppic, dat kan natuurlijk niet!

Schermafbeelding-2016-03-26-om-1950831459018319.51

Klik op 'Share' en kopieer de link, plak deze in het toppic en selecteer deze om vervolgens op de knop 'youtube' te klikken.

!!!!! Voorkom dode links en vermeld artiest en titel !!!!! (zodat deze terug te vinden is)

The Buggles - Video killed the radio star

Geplaatst:
  • Auteur

Paul Kalkbrenner - Cloud Rider

Monogem - Wait and See

Seafret - Atlantis

Zara Larsson, MNEK - Never Forget You

Nelly Furtado - Turn Off The Light

Daddy Yankee - Limbo

Geplaatst:

Geplaatst:
  • Auteur

Kat Dahlia - My Garden

All Fruits Ripe Gyals crew | Come into my room

tori amos - cornflake girl

Acda en de Munnik - Groeten uit maaiveld.

London Grammar - Strong

aangepast door Gast

Geplaatst:

Nou ben ik geen preutse kip ofzo, maar is die laatste clip erg geschikt hier?

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:
Forum zonder muziek toppic, dat kan natuurlijk niet!

Zo muziekloos is dit forum toch echt niet hoor:

muziek-t1075.html

naar-wat-luister-je-t8896.html

Sinnerman - Nina Simone

Geplaatst:
  • Auteur
Nou ben ik geen preutse kip ofzo, maar is die laatste clip erg geschikt hier?

Die laatste clip hoorde er niet eens bij, geen idee waarom ik hem er in plaatste , zat in de tuinsferen muziek te denken.

Heb die laatste er dan ook even af gehaald.

Zo muziekloos is dit forum toch echt niet hoor:

Nee idd, maar miste de videoclips.

Prachtig nummer van Nina

-----

Elly & Rikkert - Kauwgomballen boom

Jimmy Cliff - I Can See Clearly Now (omdat ik nu al zin heb in een warme zonnige zomer)

Geplaatst:

Delain - Milk and honey

aangepast door Gast

Geplaatst:

@Fets Daar staan echt wel clipjes en links naar clips in hoor... heb je het topic wel bekeken? Begin anders eens op pagina 18... van het Muziektopic, zeer tuingerelateerde muziekvideo's...

Geplaatst:
  • Auteur

Natuurlijk heb ik het bekeken, op 18 pagina's de laatste reactie op 18 januari 2015 met als enige letterlijk de videoclips er in!

Het gaat mij er om dat ik ze direct kan zien en er op kan klikken, zodat ik niet denk het zal wel goed zijn. Ziet er voor mij leeg uit.

Fiona Apple - Paper Bag

Zo had ik anders nooit naar @Johmir zijn nummer geluisterd, maar hij staat nu al in een playlist van mij.

Anders had ik het nooit uitgehaald en nu door gemak hoorde ik het.

Maar dat is een eigenschap van mij dat ik veel beeld nodig ben om dingen te verwerken. Anders zijn het alleen maar lappen tekst .

Door het direct te zien kan ik er snel informatie uit halen en blijf ik ook op de pagina van het forum.

Had het nummer van Nina anders ook niet aan geklikt, maar nu trikkerde het door het beeld.

Feitelijk wil ik graag snel even voorproeven en zie meer in een foto met link, dan slechts een link als voorbeeld.

Lappen tekst zijn ruis voor mij, ik ben beeld nodig om het te verwerken. My bad, sorry.

Als ik moeite begin te krijgen met teksten stap ik over op muziek, soort bescherming! Nadeel is dat het bod kan overkomen.

https://youtu.be/eBL0GILBK_E

https://youtu.be/GINpKSkZawk

heb je het topic wel bekeken?

Weet dat ik nu elk bericht van jou wil zien! Je vraagt niet aan een muziek autist of hij wel heeft gekeken!

https://youtu.be/93ASUImTedo

Je hebt te veel berichten en was de laatste die clips gebruikte!

https://youtu.be/D8Ymd-OCucs

En ik met synesthesie ruik heel veel om jou heen.

En vanaf 18 is niet logisch omdat jij de laatste was en er niets meer achter zit. Niet letterlijk de laatste, maar vraag mij nu af of jij de rest hebt gezien? Plaatst een beetje om te reageren, maar meer niet!

https://youtu.be/6vopR3ys8Kw

Kan het zijn dat jij allemaal zoekopdrachten doet en van het laatste uitgaat, de snelheid van je berichten verteld mij dat je veel te veel reageert en zelf niet alles bij kunt houden. Naast dit forum doe je er waarschijnlijk nog tig!

Schermafbeelding-2016-03-29-om-0253911459212265.44

Luister het nummer maar even en kijk dan naar mijn voorgaande muziek, het zijn geen simpele reacties! Zou het nummer niet zomaar gebruiken in mijn playlist!

https://youtu.be/yQjTl8Zmy2s

Geplaatst:
  • Auteur

Ik weet niet hoe ik op de tekst van @Ernie moet reageren?

Geplaatst:

Misschien door eerst mn goeie naam te gebruiken? @Erny dus graag...

Enne... volgens mij ben je het laatste uur even op hol geslagen terwijl ik eindelijk weer eens een langverwachte seizoensupdate in elkaar aan het draaien was.

Je hebt te veel berichten en was de laatste die clips gebruikte!
En vanaf 18 is niet logisch omdat jij de laatste was en er niets meer achter zit. Niet letterlijk de laatste, maar vraag mij nu af of jij de rest hebt gezien? Plaatst een beetje om te reageren, maar meer niet!
Kan het zijn dat jij allemaal zoekopdrachten doet en van het laatste uitgaat, de snelheid van je berichten verteld mij dat je veel te veel reageert en zelf niet alles bij kunt houden. Naast dit forum doe je er waarschijnlijk nog tig!

Je gaat wel alle kanten op met je veronderstellingen. Levendige fantasie.

En je zit er behoorlijk naast met je vermoedens.

En ik met synesthesie ruik heel veel om jou heen.

Verdorie ik wist dat ik vandaag had moeten douchen, als je me in Veendam al kunt ruiken...

Weet dat ik nu elk bericht van jou wil zien!

Je mag best wel álles lezen wat ik post hoor... heb je wel héél wat in te halen maar dan kom je wel op leuke en interessante plekken op dit forum terecht.

Maar ok, ja... je hebt het geraden... ik ben een zoekbot en geen mens...

Motorpsycho - Vortex Surfer... komende 3 mei in Vera Groningen!!

Geplaatst:

dat er in het andere topic weinig directe videoclips staan komt misschien ook doordat dit forum deze optie toen nog niet had? sowieso is deze optie niet bij iedereen bekend. door dit topic wordt de bekendheid vast groter.

ik weet trouwens niet of dit bij anderen ook zo is maar ik kan dit topic op mijn mobiel niet openen door de grote hoeveelheid youtube filmpjes die worden ingeladen. nadat mijn telefoon 3x is vastlopen heb ik de laptop er maar bij gepakt. ook een vriendelijke vraag om niet alle topic's te overspoelen met videoclips. in dit topic is het prima, daar klik ik op de mobiel voortaan wel omheen.

het staat Johmir en anderen toch vrij om hier muziek te plaatsen gewoon omdat ze het mooie muziek vinden? of moet de muziek perse een diepere betekenis hebben of in jou playlist passen?

ik begrijp dat muziek voor jou veel meer is dan 'gewoon' muziek. voor mij is muziek prettig om naar te luisteren en soms hangt er een (persoonlijke) herinnering aan maar meer niet. ik kan daardoor dan ook enkel reageren op je tekst, de info die je tussen de regels door met muziek probeert te vertellen ontgaat mij helaas volledig.

aannames over erny

ik zou zeggen lees al haar posten eens en/of leer haar eens kennen. dan zul je zien dat niets is wat het lijkt

aangepast door Gast

Geplaatst:

Fets, je hebt in een paar dagen tijd 19 berichten en 5 updates gepost. Dus ik dacht bij mezelf:

... de snelheid van je berichten verteld mij dat je veel te veel reageert [...] Naast dit forum doe je er waarschijnlijk nog tig!

Verbazend dat jij dit nu zegt over Erny

aangepast door Gast

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

'k Liep net even door de tuin...in de notenboom zong een merel het hoogste lied.

Ook een grutto in het weiland riep zijn/haar naam, terwijl in het krentenboompje een paar koolmeesjes druk in gesprek waren...

Ik heb er geen clip van, maar het klonk wel heel melodieus ... gewoon buiten in de tuin.

Geplaatst:
  • Auteur

Meestal overleef ik niet zo lang op forums! Probeer het nu anders te doen door duidelijk aan te geven dat ik autistisch ben.

Het "bot" gedeelte was ter illustratie!

vandaag wel 14 vruchtstruiken van de Gamma opgehaald!

Geplaatst:

Goed zo @Fets ! Je bent al bijna een week lid, op naar de tweede week!

En ik strooi niet voor niets met zoveel emoticons in het rond... dat is om je te helpen het geschrevene goed te interpreteren.

Voor nieuwe aankopen die je hebt gedaan hebben we ook een leuk topic om dat te melden:

je-nieuwe-aankopen-t3310-1340.html

En hier melden we het als we leuke aanbiedingen voor de moestuin tegenkomen:

aanbiedingen-voor-de-moestuin-2016-t19491.html

On topic:

Enne je bent hier echt niet de enige autist of persoon met autistische neigingen of adhd'er etc., dus je bent in goed gezeldschap.

Geplaatst:
  • Auteur

Goed, wat betekend de bovenstaande emoticon? ik voel altijd angst als ik die zie!

Ik weet niet of het goed bedoelt is of kwaad bedoelt.

ik zie dat de tekst cool is, maar ik ervaar angst daarbij.

https://youtu.be/TkHK0qVUG_s

Zo weet ik ook nog steeds niet wat

:mrgreen:
betekend!

Het lacht, maar is groen van misselijkheid ?

Geplaatst:

Haha... dat is gewoon een coole dude met een zonnebril op... betekent dus Cool!! Leuk!!

Deze daarentegen: en deze zijn niet zo lief... Evil en Twisted zijn ze...

En dit zijn de geek en de nerd van het gezeldschap: Die kan je gebruiken als je lekker betweterig bezig bent of zo.

En deze is dan wel handig voor je: Confused... in de war... snap het niet...

Grote groene blijde moestuin lach... heel aardig... positief...

The Notwist - One With The Freaks

aangepast door Gast

Geplaatst:
  • Auteur

Dat groen is nerd of geeks, mr.green is dan ook een soort nerd? Hij lacht maar weet beter?

Schermafbeelding-2016-03-31-om-0153411459379147.05

Je veranderde de tekst net?

Schermafbeelding-2016-03-31-om-0173221459379262.07

Is groen; groeien, positief, energie of geef het een naam?

Schermafbeelding-2016-03-31-om-0184921459379575.12

Schermafbeelding-2016-03-31-om-0178821459379625.12

Mits ik het wil benoemen zie ik nu wel de weiweging van je bericht.

Schermafbeelding-2016-03-31-om-0126721459379720.15

aangepast door Gast

Geplaatst:
Grote groene blijde moestuin lach... heel aardig... positief...

The Child of Lov - Fly

Geplaatst:
  • Auteur

Wat gebruik jij fijne muziek!

Geplaatst:

Thanx...

Deze dame ook fantastisch...

Melody Gardot - Love Me Like A River Does

grrr link lukt niet...

zo nu andere gepakt...

Geplaatst:
  • Auteur

Is aan het 7

Geplaatst:

Band Of Horses - The Funeral

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.