Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Muziek clips

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Zat er een paar minuten geleden aan te denken maar wou hem niet plaatsen! Maar nu jij een nummer gebruikt van funeral!

er komt ineens extreem veel muziek kennis bij jou naar boven!!!!

Geplaatst:

Ok.... dan krijg jij deze nog van mij en daarna ga ik even wat anders doen... nummer duurt ook lekker lang.

Mercedes Sosa - Misa Criolla

Enne Fets, die muziekkennis is niet plotseling naar boven gekomen hoor, die was er altijd al... alleen wist jij dat nog niet.

Geplaatst:
  • Auteur

Leuk om je zo te ontmoeten! Bedankt!

Geplaatst:

Haha, ja dit ging beter dan de vorige keer toch?

Maar nog éentje dan... de onvolprezen Einstürzende Neubauten - Perpetuum Mobile Live

https://youtu.be/UJGtLqIi_qQ

Tot volgend keer!

Geplaatst:
Zo weet ik ook nog steeds niet wat betekend!

Dan ben je niet de enige hoor

Ik vind dat een onsympathieke grijns, maar dat zal dan wel aan mij liggen

En deze ervaar ik als een blij gezicht van iemand die lekker met een zonnebril op een zomers terrasje zit te genieten en vriendelijk naar je lacht:

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:
Wat gebruik jij fijne muziek!

zoals ik al zei; leer Erny eens kennen. je merkt nu gelukkig al dat van je eerste indruk vrij weinig klopte.

ik zal de youtube clips uit de laatste berichten eens in de afspeellijst van de TV zetten om te beluisteren. paar bekende dingen maar meeste herken ik zo op het eerste gezicht niet.

Geplaatst:

Ik luister wel muziek, maar kijk nooit clips. Hier galmt Enya, Omnia, Within temptation , Metallica, Gun's and Roses, maar ook Amy Mc Dowell wel door het huis

En als ik lekker in de moestuin zit, dan hoef ik geen muziek, dan luister ik liever naar alle buitengeluiden.

Geplaatst:
  • Auteur

Iggy Azalea - Team (Explicit) Release 31-03-2016

Iggy Azalea lanceert de video van haar nieuwe single. Titel van de track is TEAM . Het nummer van de Australische rapper is geproduceerd door het productie team D.R.U.G.S. (hoe verzin je zo`n afkorting) uit Los Angeles en wordt de lead single van haar tweede studio album Digital Distortion. Het is de opvolger van The New Classic, waarmee Azalea een nominatie binnensleepte voor een Grammy en haar internationaal succes opleverde met de singles FANCY en BLACK WIDOW. De single TEAM is geregisseerd door Fabien Montique. (Bron: Hitzound.com)

aangepast door Gast

Geplaatst:
  • Auteur

Janet Jackson - Dammn Baby (Release: 01-04-2016)

Vorig jaar maakte Janet Jackson haar succesvolle comeback met haar album “Unbreakable”. De zangeres, die volgens het magazine Billboard tot de tien succesvolste artiesten in de geschiedenis van de popmuziek behoort, lanceert haar nieuwe single. Titel van de track is DAMN BABY. Het nummer schreef Janet samen met James Harris III, Terry Lewis en Dwayne Abernathy. De video is op 11 maart geschoten in Los Angeles en gaat in de komende weken in première. Zolang kunnen wij niet wachten. (bron: hitzound.com)

Geplaatst:
  • Auteur

Bolier - Sweet Love (Calling Out Your Name) [Trailer] (preview: 01-04-2016)

Geplaatst:
  • Auteur

Michael Kiwanuka - Black Man In A White World (release 28-03-2016)

Geplaatst:
  • Auteur

Broods - Free (Published on Mar 31, 2016)

Geplaatst:
  • Auteur

The Chainsmokers - Inside Out ft. Charlee (release april 1)

Geplaatst:

Leuk die een na laatste...

Console - My Dog Eats Beats

Geplaatst:
  • Auteur

Luistert nog even niet jouw nummer en gaat de 1 na laatste opnieuw luisteren en daarna die van jou.

Fijn dat je reageert, ergens hoopte ik het al!

Edit: binnen 15 seconden verkocht door de paraplu .... nu verder luisteren.... spannend.

Master! Wat fijn!

Mijn nummer:

Jamie T - Don't You Find

Geplaatst:
  • Auteur
Geplaatst:
  • Auteur
Geplaatst:
  • Auteur
Geplaatst:
  • Auteur
Geplaatst:
  • Auteur
Geplaatst:
  • Auteur
Geplaatst:
  • Auteur
Geplaatst:
  • Auteur
Geplaatst:
  • Auteur
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.