Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen en vraag


Laura86

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben Laura, 29 jaar, uit Enschede. Ik heb twee moestuinen van 300m2 in Enschede, waarbij het de bedoeling is dat uiteindelijk dit jaar alles overgaat naar 1 moestuin van 300m2. Ik zou deze moestuin heel graag samen met iemand delen (hoe en wat is altijd bespreekbaar) omdat ik het nu in mijn eentje doe en niet echt veel aanspraak heb op het complex merk ik dat ik gewoon niet ga en dat is natuurlijk erg jammer. Ik zou mijn hobby dus graag met een liefhebber willen delen!

Ben je of ken je iemand die hier interesse in heeft dan hoor ik dat heel graag. Ik tuinier geheel biologisch en probeer waar mogelijk permacultuurprincipes toe te passen, het liefst werk ik met iemand samen die een beetje dezelfde ideen heeft. Een productietuin is niet het doel, de natuur een stukje verbeteren en lekker eten wel. Ik zou het leuk vinden in contact te komen met iemand in mijn leeftijd (25-35 jaar), maar dit is geen vereiste.

 

(Mocht dit niet de juiste plek zijn voor dit bericht dan hoor ik dat ook graag)

 

Groet,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...