Kleintje75 Geplaatst: 19 april 2016 Share Geplaatst: 19 april 2016 Is er een mogelijkheid om het water van een foliekas op te vangen?Heb zo een kasje besteld Vind het zo een zonde dat alles ongebruikt de grond in loopt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Toto Geplaatst: 19 april 2016 Share Geplaatst: 19 april 2016 Het lijkt me nogal moeilijk doordat de oppervlakte van het dak redelijk klein is. Ook zal het moeilijk zijn om iets vast te hechten aan de folie.Als je het zonde vindt van het regenwater en je een tuinhuis hebt, kan j altijd een afvoersysteem bevestigen aan je tuinhuis (als dat niet al zo is ). Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 24 april 2016 Share Geplaatst: 24 april 2016 Dit filmpje geeft wel een hele simpele methode... Dit is wat ingewikkelder en waarschijnlijk niet geschikt voor jouw tunnel: http://www.nrcs.usda.gov/Internet/FSE_DOCUMENTS/nrcs142p2_006275.pdf Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kleintje75 Geplaatst: 25 april 2016 Auteur Share Geplaatst: 25 april 2016 TOP! vwat een super antwoord!!! Dit is echt te gek man, ga ik zeker maken, thanks Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 26 april 2016 Share Geplaatst: 26 april 2016 ... Man ... ? Ja, vond het zelf ook erg handig, dat gaat deze "vrouw" ook zeker onthouden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Limoncello Geplaatst: 26 april 2016 Share Geplaatst: 26 april 2016 Niet slecht. Had het idee om een regenpijp te hangen over de hele lengte maar dit gaat toch sneller. Het vangt wel veel minder water op moet ik zeggen. Zou een U profiel moeten vinden die diep genoeg is zoals 2 of 3 cm diep.Iemand een winkel gevonden? Quote Mijn tuinavonturen op http://www.dedolletuinder.be/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kleintje75 Geplaatst: 27 april 2016 Auteur Share Geplaatst: 27 april 2016 ... Man ... ? Ja, vond het zelf ook erg handig, dat gaat deze "vrouw" ook zeker onthouden. eehhh,,, oeps Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kleintje75 Geplaatst: 27 april 2016 Auteur Share Geplaatst: 27 april 2016 Niet slecht. Had het idee om een regenpijp te hangen over de hele lengte maar dit gaat toch sneller. Het vangt wel veel minder water op moet ik zeggen. Zou een U profiel moeten vinden die diep genoeg is zoals 2 of 3 cm diep.Iemand een winkel gevonden? Een winkel voor wat?? die strips, ik denk in de betere bouwmarkt.Zag ze in ieder geval online al! zoek op afsluitprofiel tegels of zo.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 27 april 2016 Share Geplaatst: 27 april 2016 ... of zoek op u-profiel kunststof. Dan krijg je bijvoorbeeld deze. Nog een rol watervast twee-zijdig plakband, hebben ze daar ook wel, en je bent er... Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AnnekeW Geplaatst: 27 april 2016 Share Geplaatst: 27 april 2016 Ik denk dat u-profiel te stug is. Die tegelstrip uit het filmpje buigt mee met de vorm van het zeil. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.