weknow Geplaatst: 14 februari 2019 Geplaatst: 14 februari 2019 Moet een zeer vroege bloeier zijn. Normaal wordt Prune de prince (op zich een vrij matige pruim) daarvoor geadviseerd. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
aseel Geplaatst: 15 februari 2019 Auteur Geplaatst: 15 februari 2019 Hhhhh Ik dacht ik heb zoveel soorten. Zal wel eentje bestuiven. Hoop dat het goed gaat. Anders moet ik prune prince aanschaffen. Quote
aseel Geplaatst: 15 februari 2019 Auteur Geplaatst: 15 februari 2019 Bleu belgic is ook een vroege bloeier. Hoop dat dat genoeg is om de belle thuin te bestuiven. Quote
sluipwesp Geplaatst: 15 februari 2019 Geplaatst: 15 februari 2019 Hhhhh Ik dacht ik heb zoveel soorten. Zal wel eentje bestuiven.Ha, ha, daar zit wat in... Ik ben benieuwd wat de belle thuin je gaat geven en hoop dat je het ons nog even laat weten. Quote
aseel Geplaatst: 15 februari 2019 Auteur Geplaatst: 15 februari 2019 Ik zal het doorgeven . Of ik pruimen ervan krijg.Maar moet er bij wel zeggen dat het de 2 jaar word dat ik ze geplant heb. Dus dat word afwachten. Quote
aseel Geplaatst: 24 maart 2019 Auteur Geplaatst: 24 maart 2019 Hagantha begint bijna te bloeien. Belle thuin en verte ook.. dus die zal haganthe bestuiven. Quote
Fruittuin17 Geplaatst: 24 maart 2019 Geplaatst: 24 maart 2019 Grappig, belle de thuin doet hier nog niks Quote
tielse flipje Geplaatst: 24 maart 2019 Geplaatst: 24 maart 2019 Victoria en Opal hebben wij ook en zijn zeer smakelijk en bestuiven elkaar ook. Â Reine Victoria en Opal zijn beide zelfbestuivend, daarom worden ze zo vaak aangeplant. Quote
aseel Geplaatst: 24 maart 2019 Auteur Geplaatst: 24 maart 2019 Grappig, belle de thuin doet hier nog niksIk heb nog nooit een belle thuin pruom gegeten nog. Hoe smaakt het.. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.