Margriet Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Eén van m'n courgetteoplanten geeft alleen licht kleurige courgettes (zie foto). Is deze ook gewoon eetbaar? Ik heb ook wat zaden via de AHmoestuintjes, dus het zou ook een apart soort kunnen zijn. Ik kan er zelf alleen niet van op het internet vinden... Wie heeft hier ervaring mee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 jahoor. deze kleur ligt ook gewoon in de winkel (toevallig gisteren nog gegeten) mocht je het alsnog niet vertrouwen dan voor de zekerheid even een stukje proeven. als het bitter smaakt is er iets niet goed. smaakt het naar courgette dan eetsmakelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Je kunt ze wel beter wat eerder oogsten de volgende keer, dan zijn ze een stuk knapperiger (voor zover een courgette echt knapperig is dan... ) en lekkerder. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Deze zijn heel mild van smaak en hoeven maar erg kort gebakken te worden. En inderdaad wat vroeger oogsten. En héél toevallig gisteren ook net eentje gegeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margriet Posted June 27, 2016 Author Share Posted June 27, 2016 Bedankt voor de tips, en de extra tip . Deze was er voor ik het in de gaten had! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts