Chantalle Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 Ik heb mijn broccoli verwijderd uit de moestuinbak. Ze waren aan het verwelken, en toen ik ze uittrok zaten er veel larven van de koolvlieg aan de wortels. In dezelfde ruimte had ik radicchio geplant, maar maakte de beginnersfout door ze te dicht bij elkaar te planten.Ze groeien goed, maar hebben natuurlijk geen ruimte genoeg om mooi dik te worden.Ik zou graag willen vragen of het mogelijk zou zijn om ze nog te verplanten, en meer verdeeld terug te planten in de overblijvende ruimte van de moestuinbak ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 Zou die linksvoor gewoon opeten dan komt er ook ruimte vrij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aluapje Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Als je hem er zo ruim mogelijk uithaalt (ook diep), kan dat best. Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantalle Posted July 25, 2016 Author Share Posted July 25, 2016 Zou die linksvoor gewoon opeten dan komt er ook ruimte vrij. Waahh... ik heb er inderdaad geen verstand van ik weet dus zelfs niet wanneer je ze mag oogsten nu dus ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aluapje Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Sla kun je al heel vroeg eten. Ook als er nog geen krop te zien is. Alleen is het erg zonde want dan heb je veel meer nodig om een bakje vol te krijgen. Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 waarom zonde? gewoon de buitenste bladen plukken en de rest groeit wel door zodat je er later weer van kan oogsten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts