prettig gestoord Geplaatst: 29 augustus 2016 Geplaatst: 29 augustus 2016 Aangeboden, zeer grote partij met mini jampotjes. Per doos zitten er 126 jampotjes van 31ml in. Hierbij heb ik passende deksels beschikbaar.Leuk voor bv een eigengemaakt geschenkje bij een bruiloft of andere partij. Perfect om een persoons porties jam of honing in te doen. Bij aanschaf 1-10 dozen €20 per doos, 11-50 dozen €18 per doos. Er zijn ongeveer 100 dozen beschikbaar!Ophalen heeft vanwege het gewicht de voorkeur, verzenden van enkele dozen mogelijk tegen verpak en verzendkosten. Pb bij interesse! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 augustus 2016 Geplaatst: 29 augustus 2016 Kom je niet naar de MTFD?Misschien heeft iemand daar interesse? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 29 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2016 Ik ben er helaas niet bij deze keer, pas het voorjaar weer. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Bubbels Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 Aaaaargh. Hier ben ik dus precies naar op zoek. Maar aan één doos heb ik meer dan genoeg. Gebruik dergelijke potjes vooral voor sambal. Wat denk je dat verzenden kost? Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
prettig gestoord Geplaatst: 9 september 2016 Auteur Geplaatst: 9 september 2016 @Bubbels, het kost €6,95 om een pakket te versturen dus mocht je interesse hebben pm me maar Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
speets Geplaatst: 9 september 2016 Geplaatst: 9 september 2016 Dat kan veel goedkoper via Kiala.nl: €3,95 per 15 kilo. Wel even goed naar de afmetingen kijken Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
prettig gestoord Geplaatst: 9 september 2016 Auteur Geplaatst: 9 september 2016 Speets, tot nu toe heeft nog niemand de behoefte gehad om met de zware dozen te slepen en heeft iedereen ervoor gekozen deze fijn thuis afgeleverd te krijgen. Zou zelf ook niet voor €3 verschil de auto pakken, parkeergeld betalen en dan een stuk lopen met een zware doos But, to each their own... Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Bubbels Geplaatst: 10 september 2016 Geplaatst: 10 september 2016 Ik pas even. Maar mocht ik eerdaags in de buurt moeten zijn vraag ik zeker even na of je ze nog hebt. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
speets Geplaatst: 10 september 2016 Geplaatst: 10 september 2016 Speets, tot nu toe heeft nog niemand de behoefte gehad om met de zware dozen te slepen en heeft iedereen ervoor gekozen deze fijn thuis afgeleverd te krijgen. O sorry hoor Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
speets Geplaatst: 11 september 2016 Geplaatst: 11 september 2016 Ik begrijp trouwens niet waarom je zo reageert.Wat is er mis met een goedkoper alternatief? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
loes Geplaatst: 18 september 2016 Geplaatst: 18 september 2016 ik snap deze reactie ook niet.niet elk kialapunt heeft betaald parkeren en lang niet iedereen hoeft een stuk te lopen met een zware doos.(als ik met de auto naar het kialapunt ga op een moment dat het mij uitkomt, dan parkeren we de auto voor de deur en wordt een zware doos voor mij in de auto gezet. ik weet niet hoe luxe je het wil hebben voor die 4 euro? ) 126 jampotjes is voor mij wat teveel. mocht er iemand een tray overnemen bij de MTFD en een paar potjes willen ruilen dan hoor ik het graag. Quote
Nasuada Geplaatst: 18 september 2016 Geplaatst: 18 september 2016 Om weer terug naar het onderwerp te gaan.Ik heb de potjes vandaag opgehaald echt super schattig maatje. Echt heel inie-minie en leuk om te vullen met dipjes voor kaas of sambal of verschillende soorten jammetjes. Ik vermoed al wat mijn familie met kerst gaat krijgen .Binnenkort even langs de toko en heel veel soorten sambal maken.Voor de mensen die naar de Mtfd komen en losse potjes willen die kunnen van mij wel losse potjes ruilen voor iets of overnemen a 0.20 cent per stuk. Ik kan dan zo weer naar Haaksbergen rijden om een nieuwe doos op te halen. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.