Mariekeenfrance Geplaatst: 6 september 2016 Geplaatst: 6 september 2016 Bij ons is de tuin dit jaar niet je van het door langdurige regen in het voorjaar. Sommige dingen kwamen langzaam op gang. Nu had ik voor het eerst augurken plantje en heb er drie buiten in de grond gezet. Resultaat: af en toe een paar, maar nooit genoeg tegelijk voor een pot augurken. Ga ik nu volgend jaar meer planten zetten of hadden we gewoon pech? Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Aluapje Geplaatst: 6 september 2016 Geplaatst: 6 september 2016 Pech!! Hier ook geen goede oogsten. De tomaten waren nog nooit zo armoedig. Hoewel ik geen kas heb, waren die altijd prima. Ook de (snack) komkommers, kommer en kwel. Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak
gerbiepiep Geplaatst: 6 september 2016 Geplaatst: 6 september 2016 Komkommer hier ook niet veel dit jaar van de 6 planten buiten, maar tomaten in overvloed...Lekker tegenstrijdig. Quote
weknow Geplaatst: 6 september 2016 Geplaatst: 6 september 2016 Komkommer hier ook niet veel dit jaar van de 6 planten buiten, maar tomaten in overvloed...Lekker tegenstrijdig. Toch niet helemaal. Komkommer en augurk zijn planten die van een vochtig en warm klimaat houden Tomaten daarentegen houden van licht en warmte, maar zeker niet van hoge luchtvochtigheid. Leg dat eens naast het weer van deze zomer..... Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Berber Geplaatst: 7 september 2016 Geplaatst: 7 september 2016 Ik had ook maar één augurk dit jaar.. nog een kleintje ook.Volgend jaar beter. Quote berbertuiniert.blogspot.nl
speets Geplaatst: 8 september 2016 Geplaatst: 8 september 2016 Hier gaat het goed: al twee potjes ingemaakt van 1 plantje, en hij maakt er nog meer Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Ann123 Geplaatst: 10 september 2016 Geplaatst: 10 september 2016 Hier wel goed. Van twee komkommerplanten 40 komkommers geoogst tot nu toe en ze denken nog lang niet aan ophouden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.