Tuinvrouw-Evelien Geplaatst: 14 oktober 2016 Geplaatst: 14 oktober 2016 Wat te doen met de bloei van mijn leiappel. Er zit een troste bloemen in mijn leiboom. En kan ik nu nog waterlopen snoeien? Evelien Quote
weknow Geplaatst: 14 oktober 2016 Geplaatst: 14 oktober 2016 Bloei best wegsnoeien nu. Waterloten verwijderen best in de zomer (minder hergroei) of tussen januari en maart op een droge zonnige dag zonder echte vorst. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
sixert Geplaatst: 15 oktober 2016 Geplaatst: 15 oktober 2016 Het beste is om de bloei weg te knippen. Zoals je kan zien is het weer erg slecht de laatste tijd, er is ook veel kou.Ik denk niet dat het nog mooi weer gaat worden en de winter staat al bijna voor de boeg. Kortom: bloei eraf knippen, toch raad ik u niet aan de boom te gaan snoeien vanwege de regen, dus beschadig de plant zo min mogelijk tijdens het afknippen van de bloei. sixert. Quote Neem een kijkje op mijn website over planten, samen kunnen we de klimaatsveranderingen stoppen!http://www.BlessThePlants.com
Persica († december 2016) Geplaatst: 15 oktober 2016 Geplaatst: 15 oktober 2016 Ik zie niet in waarom je nou in dit jaar getijde15 oktober Koud? geen appeltakje zou mogen afsnoeien?Kunt u mij dit misschien uitleggen? Quote
Tuinvrouw-Evelien Geplaatst: 17 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2016 Dank voor de reacties. Ik ben blij met een actief forum op tuingebied. Evelien Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.