Kachel Geplaatst: 29 november 2016 Geplaatst: 29 november 2016 Hallo allemaal,Ik ben Kachel, ik heb al enige ervaring in het kweken van groentes buiten als zowel binnen, en ik krijg binnenkort deze lamp te leen: https://www.hetledwarenhuis.nl/webshop/led-voor-groei-en-bloei/led-kweeklamp-apollo/detail/82/led-kweeklamp-apollo-6.html Hiermee ga ik de kwaliteit en de vooruitgang van het LED kweken testen en een verslag over schrijven en bijhouden, ik hoop dat jullie het interessant gaan vinden. Verdere info over welke aarde en voeding etc zal nog komen. Met vriendelijke groet,Kachel Quote
petersmit Geplaatst: 29 november 2016 Geplaatst: 29 november 2016 Welkom kachel! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
simonvb Geplaatst: 29 november 2016 Geplaatst: 29 november 2016 (aangepast) Iets veel over mijn budget maar veel plezier er mee. 29 november 2016 aangepast door Gast Quote
Johmir Geplaatst: 29 november 2016 Geplaatst: 29 november 2016 Welkom Kachel.....meer dan welkom in met deze koude, vorstige dagen Quote
Kachel Geplaatst: 30 november 2016 Auteur Geplaatst: 30 november 2016 Dankjulliewel!Ben benieuwd hoe het gaat werken, ik houd jullie op de hoogte!Ik begin waarschijnlijk met bonen en spinazie. Quote
RobO Geplaatst: 1 december 2016 Geplaatst: 1 december 2016 welkom en ben heel benieuwd naar je resultaat Quote
Kachel Geplaatst: 3 december 2016 Auteur Geplaatst: 3 december 2016 Hiermee gaat het gebeuren. De lamp heb ik nog niet binnen, maar als het goed is komt die er aan. Binnenkort ga ik naar de intratuin om de rest van de benodigheden te halen. Quote
Charly Geplaatst: 3 december 2016 Geplaatst: 3 december 2016 Spannend, Kachel, lees graag mee.En welkom idd!(Je forumnaam heeft trouwens een vrolijke noot, vind je niet? ) Quote wees bevriend met kleine dingen
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.