Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die paar keer dat ik ben geweest wel hoor. En ik neem graag een halve boterham of stukje brood, met een lik eigengemaakte jam die open staat. Ik vind andermans jam proeven echt super ! Nee, ik maak er geen voor open nee.

Neem niks mee helaas, dat gaat m niet worden dit keer. Ik neem wel wat mee voor Jorieke en ega.

wil trouwens ook best mn eigen boterhammen meenemen hoor. geloof eigenlijk dat ik dat toch wel doe altijd. end rijden he...

Geplaatst:

Ik neem voor jorieke en Joep mee suiker en zout ( dat gaat er geloof ik wel snel doorheen)

voor de vader neem ik ook graag iets van mee...weet je waar hij van houd? Drop of chocolade oid? Vind verjaars kadoos voor mannen altijd moeilijk maar vind de gedachte erg leuk...hij is er bijna altijd.

Geplaatst: (aangepast)

Ha,

Voor Jorieke:

- Pindakaas

- Snoepgoed

- Havevlokken

Wat neem ik mee:

- Verschillende sappen

- Ik bak iets voor mensen met allergieen en intoleranties. Als die er zijn, wil diegene dan zeggen wat je niet mag? Dit omdat ik een kookboek voor deze doelgroep aan het schrijven ben.

Nu weet ik verder even niks meer.

Gwen

aangepast door Gast
Geplaatst:

Ha,

Ehm, aantal pakken. Nou ik doe eens gek, 10 x 1.5 liter ongeveer. Ik neem afwisselend assortiment mee. Zag dat er bijna geen drinken wordt meegenomen, vandaar.

Gwen

Geplaatst:

Is er een koffiezetapparaat aanwezig? Dan zouden wij koffie, suiker en koffiemelk mee kunnen nemen als daar behoefte aan is? Zal ik dan ook een boterkoek bakken? Als iets anders handiger is hoor ik het graag hoor.

Voor Jorieke zullen we suiker en hagelslag meenemen.

Overigens wel allemaal een beetje onder voorbehoud. Onze merries zijn vanaf 20 april uitgerekend, maar er lijken er twee haast te hebben. Als ze het tegen die tijd écht heel spannend maken ga ik niet van huis.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...