angela († maart 2025) Geplaatst: 30 maart 2017 Auteur Geplaatst: 30 maart 2017 Wortel staat erop Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 maart 2017 Auteur Geplaatst: 30 maart 2017 Maakt mij niet uit Henk we kunnen alles proeven.Maar voor de lunch word er afgaande op vorige jaren geen jam gegeten. Quote
Bit Geplaatst: 30 maart 2017 Geplaatst: 30 maart 2017 Die paar keer dat ik ben geweest wel hoor. En ik neem graag een halve boterham of stukje brood, met een lik eigengemaakte jam die open staat. Ik vind andermans jam proeven echt super ! Nee, ik maak er geen voor open nee.Neem niks mee helaas, dat gaat m niet worden dit keer. Ik neem wel wat mee voor Jorieke en ega. wil trouwens ook best mn eigen boterhammen meenemen hoor. geloof eigenlijk dat ik dat toch wel doe altijd. end rijden he... Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 maart 2017 Auteur Geplaatst: 30 maart 2017 Je hoeft ook niets te maken Bit neem je toch gewoon een pak of fles drinken mee of pluk iets uit de kast al is het een pak suikerklontjes of koffie melk voor in de koffie? Quote
Ciska Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Ik neem voor jorieke en Joep mee suiker en zout ( dat gaat er geloof ik wel snel doorheen) voor de vader neem ik ook graag iets van mee...weet je waar hij van houd? Drop of chocolade oid? Vind verjaars kadoos voor mannen altijd moeilijk maar vind de gedachte erg leuk...hij is er bijna altijd. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 31 maart 2017 Auteur Geplaatst: 31 maart 2017 Maakt denk ik niet uit neem gewoon iets mee altijd goed. Quote
reina Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Ik neem nog wel een fles cola mee, verder kijk ik nog naar iets voor Joriekes vader. Leuk idee! Quote
Gwen Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 (aangepast) Ha, Voor Jorieke: - Pindakaas- Snoepgoed- Havevlokken Wat neem ik mee: - Verschillende sappen- Ik bak iets voor mensen met allergieen en intoleranties. Als die er zijn, wil diegene dan zeggen wat je niet mag? Dit omdat ik een kookboek voor deze doelgroep aan het schrijven ben. Nu weet ik verder even niks meer. Gwen 31 maart 2017 aangepast door Gast Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 31 maart 2017 Auteur Geplaatst: 31 maart 2017 Hoeveel pakken/liter ongeveer? Dan kan ik een beetje inschatten wat er allemaal nog nodig is. Voedsel intolerantie ik weet dat Suus ergens op let misschien kun je haar even PBen?En Jorieke en Joep eten alleen diervriendelijk vlees of vega Quote
SuusP Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Suus kan melk niet zo goed hendelen ivm lactose en eet (liever) geen vlees. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
angela († maart 2025) Geplaatst: 31 maart 2017 Auteur Geplaatst: 31 maart 2017 Ik moest de hele tijd denken aan die choco peren taart maar ik wist niet meer wat er nou ook al weer niet in was gegaan Quote
Gwen Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Ha, Ehm, aantal pakken. Nou ik doe eens gek, 10 x 1.5 liter ongeveer. Ik neem afwisselend assortiment mee. Zag dat er bijna geen drinken wordt meegenomen, vandaar. Gwen Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Geplaatst: 1 april 2017 Nou dat valt wel mee hoor, er staan al enkele liters op de lijst.En mensen wachten nog even tot het laatste moment.Dus wat minder mag ook hoor? Quote
Gwen Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Hi, Ok, roep maar hoeveel en wat. Dan zorg ik daarvoor. Gwen Quote
Goldfish Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 2x zout oid voor gastheer en vrouw, voor het gezelschap... daar wacht ik inderdaad nog mee tot dat duidelijk is wat nog ontbreekt. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Geplaatst: 1 april 2017 Hi,Ok, roep maar hoeveel en wat. Dan zorg ik daarvoor.Gwen 4 pakken sap is prima hoor kijk maar wat je meebrengt dubbeldrank of zo? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Geplaatst: 1 april 2017 En ik zoek eigenlijk nog iemand die nog 2 flessen gewone cola mee wil brengen, dat word redelijk gedronken en misschien nog wat bier gewoon of alcohol vrij? Quote
Gwen Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Ha, Dan neem ik ook wel cola mee. De echte? Gwen Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Geplaatst: 1 april 2017 Die stonden er al op Jorg Al bijna vanaf het begin ben er gewoon van uit gegaan Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Geplaatst: 1 april 2017 Ha, Dan neem ik ook wel cola mee. De echte? Gwen Maakt niet uit maar geen light of zo.Dan noteer ik je voor 4 sap en 2 cola? Quote
Mariska_dkd Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Is er een koffiezetapparaat aanwezig? Dan zouden wij koffie, suiker en koffiemelk mee kunnen nemen als daar behoefte aan is? Zal ik dan ook een boterkoek bakken? Als iets anders handiger is hoor ik het graag hoor. Voor Jorieke zullen we suiker en hagelslag meenemen. Overigens wel allemaal een beetje onder voorbehoud. Onze merries zijn vanaf 20 april uitgerekend, maar er lijken er twee haast te hebben. Als ze het tegen die tijd écht heel spannend maken ga ik niet van huis. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Geplaatst: 1 april 2017 Is helemaal goed koffie beginnen we meestal mee, met iets lekkers erbij Quote
SuusP Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Ik neem een bak vegetarische couscous-salade met fèta mee voor bij de lunch. Hopelijk met verse munt, als het nog even warm blijft Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.