Ciska Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Ik zal even kijken....beloof niets...heb wel boel kleine flesjes... Quote
appelvrouw Geplaatst: 31 maart 2017 Auteur Geplaatst: 31 maart 2017 Ok..kijk maar even ik hoor het wel Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Nou ff gekeken, heb 2 x 100 ml een twee van 50 ml en 1x 25 ml flesje, allemaal met dop. Ook nog wel een aantal van 5 en 10 ml maar die waren te klein gaf je aan.....Heb je ook nog spuiten nodig? Van 2 of 2.5 ml? Quote
appelvrouw Geplaatst: 31 maart 2017 Auteur Geplaatst: 31 maart 2017 Graag de flesjes. Bedoel je pipetjes met de spuiten? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Ik kan eventueel nog twee flesjes van 50 ml voor je regelen. Ik heb ook pipetten maar ook spuitjes van 2.5 ml...je weel wel die spuiten waarmee ze je injecteren maar dan zonder naald Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Geplaatst: 1 april 2017 Pipetjes graag spuitjes niet.Over:gele uitjes sturon witte uitjes zilver moon Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Daar heb ik wel belangstelling voor...mijn zaaiuien doen niets Ik neem zowel plastic pipetten als glazen pipetten voor je mee en de anders flesjes van 50 ml Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Mag ik een aantal van die witte uitjes? Om te proberen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Geplaatst: 1 april 2017 Ok..Ciska de gele uitjes en met jorieke half om half de witte? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 3 april 2017 Auteur Geplaatst: 3 april 2017 Is er iemand die regelmatig bij de bio winkel komt. En die voor mij wil kijken wat sinaas appels en citroenen kosten en eventueel meenemen zaterdag? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 3 april 2017 Auteur Geplaatst: 3 april 2017 En verder sluit ik me aan bij Jorieke..Morgen alles labelen en inpakken en daarna doe ik eigenlijk geen ruilzaken meer..kijk nog even op mijn lijst..de zaden zijn helaas al ingepakt... Ik hoop dat er nog iemand naar de bio winkel kan voor mij..Ik heb misschien nog een doosje eende-eieren over afhankelijk van hoeveel ze nog leggen deze dagen..iets voor jou Yuras? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Neem nog twee lege eier doosjes van 6 voor je mee...tis helaas niet veel Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 De jacosladder staat nog niet op het lijstje?En ik heb ook enkele eieren doosjes voor je.En ik bied in mijn topic nog rode/oranje dwergkweepeer zaailingen aan je moet ze zelf nog wel verder opkweken, wil je die? Quote
appelvrouw Geplaatst: 3 april 2017 Auteur Geplaatst: 3 april 2017 Niet op de lijst maar wel in de doos met je naam erop Angela.En paar doosjes is ok Angela en Ciska en jullie krijgen er nog eenden eieren voor terug. Deze eieren zijn wat modderig maar je mag ze pas wassen als ze gebruikt worden. Altijd 10 minuten koken/bakken. Houdbaar 6 weken mits koel bewaard. Als jullie ze krijgen zijn ze hoogstens 13 dagen. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 3 april 2017 Auteur Geplaatst: 3 april 2017 Angela graag..weet je de naam? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Nee sorry het zijn zaailingen van dwergkweeperen die ik te veel had en had weggegooid en waarvan de zaden zijn gaan kiemen.Dus het kunnen rode zijn maar ook oranje/zalm kleurige.Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze niet wit zijn. Quote
appelvrouw Geplaatst: 3 april 2017 Auteur Geplaatst: 3 april 2017 Ok..geeft niks ik wil er toch wel een paar.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
henkg Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Jet, ik vind zonet 7 eierdoosjes a 6 stuks. Neem ik mee, leeg.Als je heel goed in je verse eendeneieren zit: graag twee, om eens te proberen. Ik heb ook een aantal grote, iets van 6 x 6 (geen dozen, alleen de onderkanten, nog niet opgemeten, liggen in het tuinhuis, was verpakkingsmateriaal). Hebbe? Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
appelvrouw Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Geplaatst: 4 april 2017 Hebbe..graag..En eenden eieren heb ik net over omdat Yuras dat niet wil Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Anna3 Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Is wat je inpakt wat op je lijstje staat? Ik heb nog genoteerd dat je zaailing verbascum album en zaad pastinaak Tender&True krijgt en dat ik onstervelijkheidskruid van je krijg. Biocitroenen kun je ook bij Jumbo of AH kopen Sinaasappels zijn echt heel duur bij de biowinkel hier in 't dorp. Quote
appelvrouw Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Geplaatst: 4 april 2017 Nee Anna..Ik heb de lijst niet meer bijgewerkt de laatste week.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Geplaatst: 4 april 2017 Maar ik heb denk ik wel alles ingepakt wat ik beloofd heb. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Van mij krijg je nog zwarte bes. Maar dat zie je dan wel Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Geplaatst: 4 april 2017 Openingspost toch maar even aangepast,,zie aldaar of het allemaal klopt wat ik voor u allen heb ingepakt Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.