Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou ff gekeken, heb 2 x 100 ml een twee van 50 ml en 1x 25 ml flesje, allemaal met dop. Ook nog wel een aantal van 5 en 10 ml maar die waren te klein gaf je aan.....Heb je ook nog spuiten nodig? Van 2 of 2.5 ml?

Geplaatst:

Ik kan eventueel nog twee flesjes van 50 ml voor je regelen. Ik heb ook pipetten maar ook spuitjes van 2.5 ml...je weel wel die spuiten waarmee ze je injecteren maar dan zonder naald

Geplaatst:

Daar heb ik wel belangstelling voor...mijn zaaiuien doen niets

Ik neem zowel plastic pipetten als glazen pipetten voor je mee en de anders flesjes van 50 ml

Geplaatst:

Is er iemand die regelmatig bij de bio winkel komt. En die voor mij wil kijken wat sinaas appels en citroenen kosten en eventueel meenemen zaterdag?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

En verder sluit ik me aan bij Jorieke..Morgen alles labelen en inpakken en daarna doe ik eigenlijk geen ruilzaken meer..kijk nog even op mijn lijst..de zaden zijn helaas al ingepakt...

Ik hoop dat er nog iemand naar de bio winkel kan voor mij..Ik heb misschien nog een doosje eende-eieren over afhankelijk van hoeveel ze nog leggen deze dagen..iets voor jou Yuras?

Geplaatst:

Niet op de lijst maar wel in de doos met je naam erop Angela.

En paar doosjes is ok Angela en Ciska en jullie krijgen er nog eenden eieren voor terug. Deze eieren zijn wat modderig maar je mag ze pas wassen als ze gebruikt worden. Altijd 10 minuten koken/bakken. Houdbaar 6 weken mits koel bewaard. Als jullie ze krijgen zijn ze hoogstens 13 dagen.

Geplaatst:

Jet, ik vind zonet 7 eierdoosjes a 6 stuks. Neem ik mee, leeg.

Als je heel goed in je verse eendeneieren zit: graag twee, om eens te proberen.

Ik heb ook een aantal grote, iets van 6 x 6 (geen dozen, alleen de onderkanten, nog niet opgemeten, liggen in het tuinhuis, was verpakkingsmateriaal). Hebbe?

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

Is wat je inpakt wat op je lijstje staat? Ik heb nog genoteerd dat je zaailing verbascum album en zaad pastinaak Tender&True krijgt en dat ik onstervelijkheidskruid van je krijg.

Biocitroenen kun je ook bij Jumbo of AH kopen Sinaasappels zijn echt heel duur bij de biowinkel hier in 't dorp.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...