Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die deutzia gracilis nog niet eerder van gehoord, maar die ziet er prachtig uit!! Dus graag!

Lavendel heb ik en ga ik ook nog meer bijzaaien, dus die heb ik genoeg.

Geplaatst:

Als ik heel hebberig mag zijn zou ik toch nog de zephrine Droughin ook wel erbij willen. Ik heb een dubbele boog te beklimmen en dan kan er aan elke kant 1tje.. Dan verder geen struikroos.

Geplaatst:

Ik kan voor de liefhebber nog lelietje van dalen uitsteken. Begin nu goed te zien waar ze weer opkomen. Let op kan wel woekeren.

En i heb nog een lading pootuitjes over, van de 500gr heb ik 20 uitjes geplant dus nog veel over.

2017-04-03-1752881491234947.53

Geplaatst:

Niet echt.

Ik heb de only the lonely als potje met zaailingen ok?

Mag ik nog wat zaadjes van de specerijstruik? Is het jou gelukt die te zaaien?

Edit: Als jij hem hebt, laat dan het zaad maar zitten, maar misschien wil je proberen er een aflegger van te maken, schijnt gemakkelijker te gaan. Die aflegger komt dan pas bij mij in 2018..is niet erg

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Appelvrouw, zaailingen zijn prima en ik wil wel proberen om een aflegger te maken.

De ouders van onze buurman heeft ze al gezaaid en is prima gelukt totdat de reeen ze daar in de tuin vonden...

Goldfish helemaal geweldig!!!

Iemand nog interesse in 5 klauwen asperge 'Gijnlim' van Vreekens? (Tegen kostprijs 4,50)

Geplaatst:

Blijkbaar hetzelfde idee. 10 is een beetje veel maar 5 is leuk om te proberen En ik zag verder ook niet echt een makkelijkere/betere weg om aan klauwen te komen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...