Nasuada Geplaatst: 20 oktober 2017 Geplaatst: 20 oktober 2017 Heb het track & tracé nummer niet gekregen.Blijft stil vanuit de kant van Pieter helaas. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 20 oktober 2017 Geplaatst: 20 oktober 2017 Geloof dat momenteel echt alles stil ligt of verdwenen is? Zonde hoor Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Groentjuh Geplaatst: 20 oktober 2017 Geplaatst: 20 oktober 2017 Is Doos B alweer onderweg? Ik heb Charissa mijn adres gegeven maar nog geen envelop ontvangen. Ik hoop eigenlijk dat ze nog moet sturen, anders is er ook daar misschien iets mis gegaan. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Nathanya Geplaatst: 21 oktober 2017 Geplaatst: 21 oktober 2017 Ik krijg een reactie van Rabarber dat ze de derde envelop al heeft gehad. Ik stuur een bericht naar Wortel, dan is de vlop iig bij mij weg. (A) Quote
SamanthaP Geplaatst: 28 oktober 2017 Geplaatst: 28 oktober 2017 Dat is balen zeg. Vooral omdat t ruim een maand geleden is dat ik de envelop heb doorgestuurd... is Pieter ook niet meer online geweest sindsdien? Ik kan me herinneren dat ik aan t begin ook m’n telefoonnummer heb doorgegeven. Is er misschien ook een nummer bij HQ bekend van degenen waar de enveloppen blijven hangen? We blijven duimen dat de enveloppen boven water komen! Quote
Niika Geplaatst: 28 oktober 2017 Geplaatst: 28 oktober 2017 Pieter was voor het Laatst actief:10 Okt 2017, 16:36 kan je in iemand zn profiel terugvinden. Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 28 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2017 Pieter heeft een mail gekregen op zijn persoonlijke mail adres. Hopelijk reageert hij daarop. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Wortel Geplaatst: 29 oktober 2017 Geplaatst: 29 oktober 2017 Envelop A is op zijn overwinter adres aangekomen. Quote
Groentjuh Geplaatst: 5 november 2017 Geplaatst: 5 november 2017 Nog steeds geen envelop hier en ook geen reactie op prive berichten. Ik hoop dat alles goed is met Charissa. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Samanthap2 Geplaatst: 8 november 2017 Geplaatst: 8 november 2017 Is envelop c inmiddels al boven water? Quote
Spitskool Geplaatst: 8 november 2017 Geplaatst: 8 november 2017 Wanneer gaat de volgende rond eigenlijk weer van start? Ik wil namelijk heel erg graag weer meedoen, maar pas vanaf januari. Ik heb net de tuin winterklaar gemaakt en het is pas november, maar ik heb het idee dat december voorbij gaat vliegen en in januari is het alweer praktisch lente, dus het begint alweer te kriebelen. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Mellie Geplaatst: 9 november 2017 Geplaatst: 9 november 2017 Praktisch lente in januari Ja als je het zo stelt, heb jw wel gelijk Spitskool. Ik doe ook graag weer mee vanaf januari 2018. Quote
Nasuada Geplaatst: 9 november 2017 Geplaatst: 9 november 2017 Waar blijft de envelop van Pieter???? Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Nedlets Geplaatst: 11 november 2017 Geplaatst: 11 november 2017 Ik kwam al online omdat ik me bedacht dat ik geen bericht gezien had, maar dat misschien helemaal vergeten was. Maar nee hoor, de envelop is nog niet eens voorbij halte 2. Zo'n zonde dit. Quote
Groentjuh Geplaatst: 11 november 2017 Geplaatst: 11 november 2017 Ik heb nog steeds niks, en ik hoor ook niks. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 15 november 2017 Auteur Geplaatst: 15 november 2017 Helaas moet envelop C als verloren worden beschouwd. Het track en trace nummer wordt niet herkend en is dus niet te achterhalen wat er met de envelop is gebeurt.Voor envelop B is er een mail uitgegaan naar Charissa. Hopelijk komt die nog wel boven water. Voor volgend jaar is er eerst nog versterking van het team nodig om alles rond te krijgen. Momenteel wordt dit allemaal door 1 persoon georganiseerd en zoals jullie merken heb ik helaas niet genoeg tijd om het allemaal optimaal te laten werken... Dus hierbij tevens de oproep:Heb je zin om actief iets bij te dragen aan het moestuinforum zonder dat je de deur uit hoeft, meld je dan aan! Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
SamanthaP Geplaatst: 16 november 2017 Geplaatst: 16 november 2017 Oh echt? Wat zonde zeg. Heb je ook niets meer van Pieter gehoord? Ik wil de volgende ronde wel helpen hoor! Quote
Opg Geplaatst: 16 november 2017 Geplaatst: 16 november 2017 Echt zonde inderdaad dat 2 enveloppen niet zijn aangekomen. Quote
Niika Geplaatst: 16 november 2017 Geplaatst: 16 november 2017 dat is wel echt balen. @Wortel, jij organiseert het nu toch? ik wil je wel helpen Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 28 november 2017 Geplaatst: 28 november 2017 Is het een optie om toch nog door te gaan zodat er een verse vulling komt? En mogelijkheid tot wedergeborte van minimaal 1 extra envelop die de resterende mensen langsgaat? Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Nasuada Geplaatst: 28 november 2017 Geplaatst: 28 november 2017 Is er dan wel een track en tracé nummer van enveloppe C? Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Groentjuh Geplaatst: 16 december 2017 Geplaatst: 16 december 2017 Is het een optie om toch nog door te gaan zodat er een verse vulling komt? En mogelijkheid tot wedergeborte van minimaal 1 extra envelop die de resterende mensen langsgaat? Dat lijkt mij een goed plan. Ik moet zeggen dat ik de laatste keren niet eens ruimte zag om er nog iets in te stoppen, die enveloppen zitten echt bomvol. We hebben dus zaden zat zou je zeggen. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
hansm Geplaatst: 16 december 2017 Geplaatst: 16 december 2017 Dan start je toch een envelop, volgens mij kun je dat zelf zo doen.Worden die enveloppen nou steeds gejat ? Of is het organiseren ervan veel werk omdat mensen slordig zijn met doorsturen ? Quote Players only love you when they're playing.
Nathanya Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Ik heb me vorig jaar al aangemeld om te helpen... Quote
hansm Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Kan ,me best voorstellen dat crew klaar is als hij steeds niet doorgestuurd wordt of verdwijnt, maar dan even knoop doorhakken of dit nog wel of niet meer gebeurd,op forum.Ik weet nog dat opgezet werd, en heb hem paar x gehad, was super leuk. Quote Players only love you when they're playing.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.