SuusP Geplaatst: 7 maart 2017 Geplaatst: 7 maart 2017 Cool, dan ga ik op zoek naar de potten. Bedankt vast Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
weknow Geplaatst: 22 maart 2017 Auteur Geplaatst: 22 maart 2017 Oeps...vergeten. Wie heeft er toevallig nog wat zaden van pastinaak over? Hoeft niet veel te zijn. Zaden van pastinaak blijven maar kort kiemkrachtig! Mocht je er nog van verleden jaar hebben.... En als je ze zelf hebt geoogst, ben ik dubbel blij! Dank je wel! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Kim Geplaatst: 22 maart 2017 Geplaatst: 22 maart 2017 Niet zelf geoogst, wel dit jaar nieuw zakje gekocht. Kan ik wat van meenemen voor je Quote
weknow Geplaatst: 23 maart 2017 Auteur Geplaatst: 23 maart 2017 Graag Kim. Dank je wel! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
weknow Geplaatst: 26 maart 2017 Auteur Geplaatst: 26 maart 2017 Iemand nog belangstelling voor (ik schat) 70 a 80 bloempotjes van rond de 5 cm. doorsnee...? Er zitten ook nog 10 schaaltjes bij voor eronder. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Ciska Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Heb jij heeeeeul toevallig ook zaden van rammenas/rettich?.....weer zon project van de thuiskok ....Vergeet mijn vraag maar.....ben inmiddels voorzien Quote
balkontuinder Geplaatst: 2 april 2017 Geplaatst: 2 april 2017 Heb je al pastinaakzaad? Ik heb wel wat Tender&True die ik voor je mee kan nemen. Quote
Anna3 Geplaatst: 2 april 2017 Geplaatst: 2 april 2017 Ik zie dat je een roodbladige vlier ruilt met iemand anders. Heb je daar toevallig nog een stek van? Ik neem nog wat palmpotten voor je mee. Quote
Mariska_dkd Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Heb je nog belang bij de tijm? Je bood eerder tayberry en/of zwarte framboos aan, maar ik vind het niet terug in je overzichtje. Quote
weknow Geplaatst: 5 april 2017 Auteur Geplaatst: 5 april 2017 @ Mariska. Moet mijn overzichtje morgen nog even bijwerken om niets te vergeten. Maar de potjes voor jou staan al klaar. Je hoeft de tijm niet uit te doen....zaai er zelf nog wel wat later dit jaar en heb nog een pluk-plant staan nu. @ Anna... Is moeilijk....zal zien....dacht meer al wat grotere stekken van verleden jaar te hebben, maar kan er nog maar 2 vinden. Die had ik al toegezegd aan Jane Doe, dus zelf ook niets meer voor de bostuin. Nu weet ik niet of Jane Doe ze nog wilt en of er voor haar een manier is om ze bij haar te krijgen vanaf Zelhem, waar ze zelf niet is. Heb wel een pot met weer een stuk of 6 stekken gemaakt afgelopen najaar en de meeste hebben blad....maar eigenlijk geef ik geen stekken weg als die niet heel zeker al goede wortels hebben... Als het er nog van komt zal ik eens kijken.Kortom...moet zien wat kan...en anders heb je in het najaar of volgend jaar nieuwe kans. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.