Geplaatst: 23 juni 201114 j Gezien op een ander forum waar ik wel eens kom, en nu ons hele huis ruikt naar weckende kapucijners en vieze schapenwol, moest ik er weer aan denken....Nu jullie facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 23 juni 201114 j Allesreiniger en hond........ Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 24 juni 201114 j hahaha, die titel alleen al... ehhm natte was en niks weblog: http://paulineperenboom.blogspot.com
Geplaatst: 24 juni 201114 j Auteur Gebakken brood en piepschuim (van de enorme piepschuimen delen die in de nieuwe vloer worden gemaakt) facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 juni 201114 j Uien (uit eigen tuin ) waar ik vanavond een aardappel-uientaart van ga maken (aardappels niet uit eigen tuin) en wasmiddel (net was opgehangen in het trapgat). En wow wat prikken mijn ogen van het uien snijden
Geplaatst: 25 juni 201114 j Uien (uit eigen tuin ) waar ik vanavond een aardappel-uientaart van ga maken (aardappels niet uit eigen tuin) en wasmiddel (net was opgehangen in het trapgat). En wow wat prikken mijn ogen van het uien snijden Ben blij dat je ons nog niet hebt verteld waar je huis vandaag naar ruikt!! Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 25 juni 201114 j Auteur Hier nu gebakken spekjes, en 3 natte honden. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 25 juni 201114 j Pannekoeken! Hier ook, en naar spek natuurlijk Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 26 juni 201114 j 2 kilo geblancheerde tuinboontjes We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 juni 201114 j Tomatenchutney! Maakten mijn ouders vroeger thuis en we aten het bij nasi en bami. Nu, nadat ik bijna 20 jaar geleden uit huis ben gegaan, heb ik het voor het eerst zelf gemaakt. En het smaakt lekker!!! Het is bijna jammer dat het morgen zo warm wordt, want ik denk dat ik morgen dan toch salade eet ipv nasi met zelfgemaakte chutney. indefruitboomgaard
Geplaatst: 26 juni 201114 j Tomatenchutney! Maakten mijn ouders vroeger thuis en we aten het bij nasi en bami. Nu, nadat ik bijna 20 jaar geleden uit huis ben gegaan, heb ik het voor het eerst zelf gemaakt. En het smaakt lekker!!! Het is bijna jammer dat het morgen zo warm wordt, want ik denk dat ik morgen dan toch salade eet ipv nasi met zelfgemaakte chutney. Zet je een receptje neer? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 juni 201114 j Yes, please... ik heb ook interesse.... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 27 juni 201114 j Auteur Hondenpoep facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 27 juni 201114 j Auteur Merel: Ik heb het recept verplaatst naar het receptenhoekje. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 27 juni 201114 j Als je jouw twee posts zo achter elkaar leest zonder naar de link te kijken, ziet dat er best vreemd uit Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 27 juni 201114 j Auteur facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 9 juli 201114 j Zonnebloemen en koffie en een vleugje hond. ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 9 juli 201114 j Auteur Gistende brandnetels (niet de hele tijd, alleen zodra we weer roeren in de drap die ooit bier moet worden), en brooddeeg. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.