HuubvG Geplaatst: 18 oktober 2017 Geplaatst: 18 oktober 2017 Het is inderdaad niet verboden om hier nog oogstresultaten te melden, ook al speelt het wedstrijdelement niet meer mee. Ik ben wel benieuwd hoe lang er nog geoogst wordt. Zelf ben ik dom geweest om mijn tweede tomaat niet te fotograferen. Hij woog 490 gram en toen ik op de lijst keek (hoe veel woog de eerste ook alweer?) was de tweede plaats waarop ik eerder stond, verschoven. Maar dat was Wortel met 490 gram, ik kwam daaronder met 450 gram. Dus had ik op een gedeelde 3e plaats kunnen staan. Erg hè? (niet erg dus ) Quote
simonvb Geplaatst: 19 oktober 2017 Geplaatst: 19 oktober 2017 Ik heb op 15 oktober nog een rijpe buitentomaat geplukt, helaas vergeten te wegen of te trekken maar gok op zo'n 300 gram. Dat zal tevens de laatste zijn geweest aangezien ik de planten in de GFT container heb gedaan wegens te veel phytophthora in de planten. Quote
tuinLB Geplaatst: 19 oktober 2017 Geplaatst: 19 oktober 2017 Hier hangen er in de kas nog 2 tomaten aan de plant, maar betwijfel of ze het nog gaan redden. Denk dat ik ze van het weekend maar oogst en dan laat rijpen op de vensterbank. De plant heeft langzaam aan zijn beste tijd gehad. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 20 oktober 2017 Geplaatst: 20 oktober 2017 Deze morgen nog wat tomaten geplukt onder het afdak en er komen er hopelijk nog. Helemaal rijp laat ik ze niet worden aan de plant want te riskant om te rotten. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.