japie101 Geplaatst: 23 maart 2017 Geplaatst: 23 maart 2017 ZAANDAM – Albert Heijn start aanstaande maandag 27 maart een nieuwe actie met Moestuintjes. Klanten van de keten kunnen sparen voor twintig verschillende plantjes. Nieuw is een Moestuintjes-app. Albert Heijn begint weer met MoestuintjesHet is de derde keer dat Albert Heijn de Moestuintjes-actie houdt. Er zijn twintig varianten, waaronder een aantal nieuwe varianten zoals peultjes, dille, cavolo nero en paksoi. Ook nieuw zijn de bloemen: zonnebloem, goudsbloem, juffertje in het groen, phacelia en groot kaasjeskruid. http://www.distrifood.nl/formules/nieuws/2017/3/ah-begint-weer-met-moestuintjes-101106366 Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
Cheela1982 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Hier in België ook, dat heeft Albert Heijn deze week op haar Belgische facebook pagina vermeld Quote https://www.cheelaschiliseeds.be/ Mijn Facebook groep: “Pepers, Paprika's en Tomaten Kweken”https://www.facebook.com/groups/1761232384178475
japie101 Geplaatst: 24 maart 2017 Auteur Geplaatst: 24 maart 2017 Dit zijn de diverse soorten die worden uitgedeeld: Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
Sophie78 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Oo, wat leuk! Ze hebben er ook bloemetjes tussen gedaan, dat vind ik zelf erg leuk! Ik hoop dat ik de rode biet en de broccoli krijg! Quote
Wuppie_84 Geplaatst: 26 maart 2017 Geplaatst: 26 maart 2017 Hier stuiteren ze al dagen. Ze wisten dat de actie er aan komt. Toen ze hoorde dat er ook bloemen tussen zitten, waren hun erg teleurgesteld. Hier gaan ze maandag al bij het hek staan. Groetjes Quote
henkg Geplaatst: 26 maart 2017 Geplaatst: 26 maart 2017 De AH site moestuintjes actie 2017 is inmiddels bereikbaar: https://www.ah.nl/moestuintje Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
widdy Geplaatst: 26 maart 2017 Geplaatst: 26 maart 2017 Deze keer ga ik ze toch ook eens halen. Vorig jaar heeft de dochter (nu 6) een eigen moestuinbakje met drie rijtjes gekregen, ze help hier graag in, maar het liefst doet ze nog gewoon het zaaien. Ik ga haar wat laten spelen met die moestuin van AH. Quote
Deborah82 Geplaatst: 26 maart 2017 Geplaatst: 26 maart 2017 Ben benieuwd welke rassen het dit jaar zijn!Hier is zoonlief helemaal blij! Ondanks dat we al flink hebben gezaaid, wilde hij heel graag weer de Moestuintjes van AH. Quote
balkontuinder Geplaatst: 28 maart 2017 Geplaatst: 28 maart 2017 Ik heb de eerste te pakken, kostte me twee doosjes thee extra: Juffertje in 't Groen. Quote
Niika Geplaatst: 28 maart 2017 Geplaatst: 28 maart 2017 Ik heb er al 2. Kaneelbasilicum en thijm Quote
widdy Geplaatst: 29 maart 2017 Geplaatst: 29 maart 2017 Ik heb er zeven, met een rekening van amper 22 € Ik dacht met 1 of 2 potjes buiten te gaan had zonder het te weten een hoop dingen mee waar je een potje bij kreeg (en zelfs de verzameltray, waarvoor ze me van de kassa terug de winkel in stuurden, want dat wist ik niet). In't vervolg toch de folder eens lezen Hier dus: verzameltray - radijs - zonnebloem - spinazie - groot kaasjeskruid - paksoi - cavolo nero - peterselie Quote
Sophie78 Geplaatst: 30 maart 2017 Geplaatst: 30 maart 2017 Ik moet de verzameltray nog halen maar ik heb al flink wat gescoord:- Radijs- Spinazie- Cavolo Nero- Dille- Cherrytomaat- Goudsbloem Ik ben benieuwd naar de Cavolo Nero, die heb ik namelijk nog nooit gegeten. Hebben jullie nog tips of ervaring met deze groente? Quote
Ktrijn Geplaatst: 30 maart 2017 Geplaatst: 30 maart 2017 Ik heb Cavolo NeroKomkommerDilleRadijs Quote
Cheela1982 Geplaatst: 30 maart 2017 Geplaatst: 30 maart 2017 Ik heb er zeven, met een rekening van amper 22 € Ik dacht met 1 of 2 potjes buiten te gaan had zonder het te weten een hoop dingen mee waar je een potje bij kreeg (en zelfs de verzameltray, waarvoor ze me van de kassa terug de winkel in stuurden, want dat wist ik niet). In't vervolg toch de folder eens lezen Hier dus: verzameltray - radijs - zonnebloem - spinazie - groot kaasjeskruid - paksoi - cavolo nero - peterselie Dat is nog eens leuk naar buiten gaan Quote https://www.cheelaschiliseeds.be/ Mijn Facebook groep: “Pepers, Paprika's en Tomaten Kweken”https://www.facebook.com/groups/1761232384178475
Ann123 Geplaatst: 30 maart 2017 Geplaatst: 30 maart 2017 Ik ben benieuwd naar de Cavolo Nero, die heb ik namelijk nog nooit gegeten. Hebben jullie nog tips of ervaring met deze groente?Is gewoon palmkool. Die heb je vast wel al gegeten. Quote
Deborah82 Geplaatst: 30 maart 2017 Geplaatst: 30 maart 2017 Voor de liefhebbers die willen weten welke rassen het dit jaar zijn: Tuintje 1:Radijs Cherry BelleRucola EsmeeTijm Duitse WinterZonnebloem Middel Rood Tuintje 2:Wortel Nantes 2Spinazie Vroeg ReuzenbladTuinkers CressidaGoudsbloem - Tuintje 3:Peultje NorliRode Biet Kogel 2Dille TetraGroot Kaasjeskruid - Tuintje 4:Komkommer MarketmoreCherrytomaat Small CherryKaneelbasilicumPhacelia Tuintje 5:Paksoi TaisaiCavolo Nero Nero di ToscanaPeterselie Italian GiantJuffertje in het groen - We hebben alleen nog Rucola, Tuinkers, Rode Biet en Kaneelbasilicum nodig en dan is ons tuintje compleet. Natuurlijk hebben we wel een hoop dubbelen. Maar die gaan we zeker ook nog wel krijgen. Als we zelf genoeg hebben, gaan we door met sparen en kijken of we die zelf zaaien of schenken aan een school. Quote
Sophie78 Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Zo wat hebben jullie al veel! Ik heb palmkool geloof ik een keertje eerder gehad, maar ik weet niet meer of ik het nou erg lekker vond haha. Nouja we gaan het zien! Quote
Leah-Jessica Geplaatst: 2 april 2017 Geplaatst: 2 april 2017 Wij hebben Cavelo Nero (nooit eerder gegeten), Phacelia en Peterselie. De app van de AH hebben wij ook geïnstalleerd en doen met veel plezier mee. Quote
JohnnyQ1 Geplaatst: 2 april 2017 Geplaatst: 2 april 2017 Het is heerlijk om te zien dat mijn dochter door deze moestuintjes ook mee wil doen met de moestuin dus wat mij betreft een prima actie om de jeugd (en de oudere jongeren ) meer tuinbewust te maken. Door lieve vrienden en buren heeft ze haar bak al bijna vol en mist alleen nog zonnebloem, peterselie en radijs. Ik gok zo dat die er binnen een week ook zijn. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 1 potje binnen. Ga het professioneel aanpakken!!!Wowww kaasjes kruid (Gaat weer verder met moestuin) Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Nat74 Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Ik heb tot nu toe al 16 verschillende moestuintjes!Bij 1 keer boodschappen hadden we bij €80 al 13 stuks Mijn lijstje: komkommer, wortel, paksoi, tuinkers, peultje, rode biet,radijs, cavalo nero, dille, zonnebloem, goudsbloem, juffertje in het groen, peterselie, spinazie, tijm en cherry tomaat Verstuurd vanaf mijn SM-N7505 met Tapatalk Quote
Cheela1982 Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Ik heb ze hier ook te pakken! Zonnebloem & Paksoi Quote https://www.cheelaschiliseeds.be/ Mijn Facebook groep: “Pepers, Paprika's en Tomaten Kweken”https://www.facebook.com/groups/1761232384178475
Wortel Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Ik heb er hier ook al een stuk of 20. Allemaal gekregen, onder het mom van jij had toch een moestuin? Wel veel dubbele maar dat maakt niet uit. Quote
Gast Geplaatst: 11 april 2017 Geplaatst: 11 april 2017 Ook wij hebben veel moestuinpotjes ook hebben we ze allemaal compleet. Daarnaast nog een klein plastic tasje vol. Onze dochter van 8 staat vaak bij de Albertheijn en dan krijgt ze meestal best veel moestuinpotjes. Ik ben ook blij met de bloemen die er tussen zitten. Quote
Gwen Geplaatst: 11 april 2017 Geplaatst: 11 april 2017 Ha, Inmiddels heb ik er ruim 40 (blikjes tonijn ingekocht) en ook de vliesdoeken gekocht. Ik mocht de tuintjes uitzoeken en heb met name juffertje in het groen, bijenbrood en kaasjeskruid gescoord. Nog niets gezaaid ervan, maar dat komt hopelijk snel. Gwen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.