jootje Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 (aangepast) POMPOENEN ZIJN VERGEVEN ! Mini Butternut ( pompoen) Als ik ze in leven kan houden tot de MTFD heb ik een aantal van deze zaailingen te ruil of te geef. Een stuk of 7. Deze boeken mogen ook weg. 3 april 2017 aangepast door Gast Quote
balkontuinder Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Oooooooh, ik ging ze niet kopen maar dit is wel heel erg verleidelijk zo. Snel maak ze op, anders wil ik er eentje. Quote
Wortel Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Ik wil er wel graag 1tje proberen. Kijk maar op mijn lijstje of ik iets voor jou heb Quote
weknow Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Als je er nog een over hebt.....mag ik er dan ook eentje, Jootje? Inderdaad om eens te proberen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
weknow Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Ik sluit graag aan in de rij! Ha, ha...lijkt wel een mini-boternoot-polonaise Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Bit Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Ik wil er óók wel eentje ( 1 ) ( uno ) Is denk ik toch een beste kans dat ik toch ook naar de mtfd kan komen. Ik hou die dag gewoon vrij. Klaar. Quote
jootje Geplaatst: 24 maart 2017 Auteur Geplaatst: 24 maart 2017 Pompoentje voor: WeknowGoldfishWortelBit ( fijn dat je toch komt! ) En natuuurlijk : Balkontuinder Nog 2 over...... Quote
Sin Fronteras Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Nou... dan wil ik ook wel Laat je het weten als je iets op mijn lijstje ziet staan? Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe
Kim Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Ik zou deze ook wel heel erg graag willen proberen als dat nog kan Quote
jootje Geplaatst: 25 maart 2017 Auteur Geplaatst: 25 maart 2017 En de laatste twee gaan naar Kim en Sin fronteras! Quote
balkontuinder Geplaatst: 25 maart 2017 Geplaatst: 25 maart 2017 Jootje, aaawww. Wil jij dan misschien een Jack be Little van mij? Ga ik die maandag als ik weer thuis ben direct voor je zaaien! Quote
jootje Geplaatst: 26 maart 2017 Auteur Geplaatst: 26 maart 2017 Balkontuinder: jack be little is leuk! Je mag ook een zaadje doen hoor, zaai ik hem zelf wel effe.m Sin Fronteras: zou ik van jou een lavas plantje mogen? Enne.....heb ook zaad van courgette long green trailing al voor je apart liggen. Quote
weknow Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Dat "Handboek natuurlijk snoeien"...ben er eigenlijk wel benieuwd naar...of het een goed of nuttig boek is, weet ik echt niet. Maar ben wel benieuwd naar wat ze ermee bedoelen en wat dat dan voor de praktijk betekent. (Wat me in de loop der jaren wel duidelijk is geworden is, dat over snoeien van allerlei planten de adviezen van allerlei deskundigen totaal verschillend, soms zelfs ronduit tegengesteld kunnen zijn....en ook dat er vooral heel veel nogal onduidelijke boeken, websites e.d. bestaan......naast een boek of zo met "aanwijzingen" is het vooral belangrijk zelf, door te doen en je gezonde verstand te gebruiken, het te leren en durven...soms met schade en schande.....gaat het steeds beter. ) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
jootje Geplaatst: 3 april 2017 Auteur Geplaatst: 3 april 2017 Gaat mee in de tas voor jou. weknow! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.