Roland Posted April 28, 2022 Share Posted April 28, 2022 Twee nieuwe perzikrassen die goed resistent zouden zijn, ze komen uit een kruising Benedicte x oude Tibetaanse perzik perzik Veroma® Pico perzik Veroma® Bello Er zijn nog niet veel praktijkervaringen mee. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted April 28, 2022 Share Posted April 28, 2022 Op 26-4-2022 om 22:24, Robert56 zei: Hoe zie je dat want ik had wel een Avalon Pride besteld. Nu ben ik wel heel erg benieuwd. Ik had gevraagd aan de leverancier of er wel eens iets mis gaat bij het labelen omdat het alleen maar blad met krulschimmelziekte is. Ik heb dat met een halfstam Avalon Pride ook gehad die ik jaren geleden kocht bij fruitbomen.net Nadat ik twee jaren op rij had met veel (50% of meer) krul had gehad kreeg ik na enige discussie mijn geld netjes terug. Je bent dus niet de enige die het schip ingegaan is en het kan je dus overkomen bij een leverancier die over het algemeen goed aangeschreven staat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert56 Posted April 29, 2022 Share Posted April 29, 2022 Ze hebben me nu laten weten dat ze per ongeluk de mail hadden weggelegd en vergeten waren maar dat ze er op terug komen. Wordt vervolgd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert56 Posted April 30, 2022 Share Posted April 30, 2022 Ik krijg het aankoopbedrag terug. Dat is netjes. Nu een echte Avalon Pride besteld bij boomkwekerij Meulblok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted April 30, 2022 Share Posted April 30, 2022 18 uren geleden, Robert56 zei: boomkwekerij Meulblok Leuk om die kwekerij die niet eens hier ver vandaan is te leren kennen! Vooral hun kleinfruit-collectie vind ik interessant! 1 Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts