Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ik ben nieuw hier en lid geworden omdat ik onlangs begonnen ben met tuinieren in een kleine beginners-serre.

Hierin heb ik nu volgende gewassen geplant: tomaten, paprika's, spaanse pepers, sla, veldsla, lente-uitjes, courgettes en watermeloenen.

Alles is voor mij volledig nieuw, dus ik zal zeker regelmatig opzoekingen moeten doen en vragen moeten stellen!

Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat!

Linked Image

Edited by Guest
Posted

Welkom! Wat leuk dat je ook aan het moestuinieren bent geslagen en wat heb je gelijk veel gezaaid. Ik hoop dat je er straks heerlijk van kunt eten!

Posted

Welkom! Je kasje ziet er mooi uit! Hou er wel rekening mee dat die courgettes en watermeloenen erg grote planten worden.

Posted

Tja, ik heb geen ervaring met het kweken van groenten, dus dit eerste seizoen verwacht ik wel wat beginnersfouten - ik denk dat de watermeloenen er al eentje is, die plant wordt waarschijnlijk veel te groot voor mijn kastje.

Maar daar leer ik van.

Goede raad is uiteraard steeds welkom!

Posted

Welkom, veel plezier op het forum en in je kas.

Om foto's rechtop te kunnen plaatsen, kun je de camera / smartphone 90° draaien als je foto's maakt, of een (gratis) fotobewerkingsprogramma gebruiken.

Ik bekijk de foto's op een vaste monitor bij de pc en kan niet zomaar het scherm draaien, vandaar de vraag.