Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Op reis en dan?


Borsalino

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later ...

Poe, Net de nieuwe kruidenthee af, want anders verstoffen de kruidjes zo, laatste sperciebonen, tomaten,paprika,pepers, etc in de vriezer, alles water gegeven ( ja in het donker) buurvrouw bijgepraat over het oogsten van kweeperen en physalis, de laatste riesen v aspern geoogst ( 124 gram, doet dus niet mee) grote krat eigen groente in de auto gezet voor op de camping..potjes jam erbij, flesje eau de vie, flesje dragonlikeur, zakje kruidenthee, pompoentje...

Zodat ik "daar" nog even aan mijn tuintje denk..en aan alle goede dingen die de tuin met zich mee brengt!

Adieu, je suis chemin!

 

 

O ja nog even mueslibollen gebakken voor onderweg..ik weet het het hoort hier niet thuis, ik ben te opgewonden om nog goed te zoeken naar de juiste plek...

Gekkenhuis: ik was net bezig lege potten af te wassen en jamsuiker te pakken omdat ik misschien wel lekkere vijgen tegenkom..dacht op de camping wel jam te kunnen maken. Manliefs heeft een veto uitgesproken..de laptop mag niet mee, geen inmaakboeken of jampotten, met veel moeite mag een schepje mee voor als ik een leuk plantje zie!!!

 

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei wat een straf; naar de camping....Dat wordt afkicken, wat ga je wel doen dan?

Heb laatst zelf ook veel potten jam gemaakt in de caravan. Altijd inmaak/moestuin boeken mee...., geen laptop nee, dat niet

Nou sterkte Jet, probeer ondanks het gemis te genieten

Wij gaan je missen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
oei wat een straf; naar de camping....Dat wordt afkicken, wat ga je wel doen dan?

Heb laatst zelf ook veel potten jam gemaakt in de caravan. Altijd inmaak/moestuin boeken mee...., geen laptop nee, dat niet

Nou sterkte Jet, probeer ondanks het gemis te genieten

Wij gaan je missen

 

Ja Helena het was zwaar ...maar gelukkig heb ik me uitgeleefd met het verzamelen van kleine plantjes en mooie steentjes tussen de rotsen aan de kust en het fotograferen van korstmossen..en later in de vakantie met het verzamelen van walnoten en kastanjes. Die laatste staan nu in een grote bak water klaar voor de 1e schifting, en dan later vanmorgen aan de jam!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

met veel moeite mag een schepje mee voor als ik een leuk plantje zie!!!

 

Komt me heel bekend voor; maar ik heb hubby intussen zo ver dat hij aan de plantjes staat te plukken om te kijken of er zaadjes aan zitten En wie denk je ging op vakantie uitgebreid plantjes en bloemetjes fotograferen??? Yep...ikke niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...