appelvrouw Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 (aangepast) Omdat er geen foto`s verder gemaakt zijn blijkbaar, en ik toch wel een aantal had zonder gezichten..en omdat de volgende MTFD alweer aankomt. Dan hier maar wat foto`s zonder herkenbare personen erop..stimuleert misschien de inschrijving voor september of oktober, zie : op-verzoek-een-poll-voor-moestuinforumdag-najaarseditie-t22695-10.html#p350710 Als laatste de zadentafel aan t einde van de dag...Het was weer een topdag! 20 juni 2017 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nasuada Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 leuke sfeerimpressie. Super dat je ze nog even deelt. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Erny Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 Wegens slechte prestaties van mn camera, fletsigheid, weinig foto's gemaakt... Heb er een paar zonder gezichten gevonden.Heel toevallig staat Zowie er ook meestal op... Hier staat ze, buiten beeld, heel hard tegen dit varken te blaffen, het was haar eerste varkensontmoeting: Kippendoorkijkje: Zowie's eerste kippenontmoeting: De workshop cider maken: Workshop gaten graven door Zowie: Groentetuin... En omdat ze zo mooi is... nog een toegift... (kan echt wel zien dat ze sindsdien "flink" gegroeid is trouwens.) Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 Ik had maar een stuk of drie foto's zonder gezichten die heb ik toen wel ergens geplaatst.Er zijn toen door meerdere mensen foto's gemaakt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.