Brutus Groenus Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 Tijd voor salade! Quote - word geen slaaf van je bezit -
Nadi Geplaatst: 4 juli 2016 Geplaatst: 4 juli 2016 Gele sperziebonen. De aardappels zijn van een week geleden Quote
femmie Geplaatst: 5 juli 2016 Geplaatst: 5 juli 2016 Paar dagen weggeweest en dit was een leuke thuiskomer. Morgen de rest Quote
Erny Geplaatst: 5 juli 2016 Geplaatst: 5 juli 2016 Kailan... Rest van de Rode Uien... Knoflook: Aji Gigante, Messidrome, Transsylvanian, Vallelado/Valverde... Een buitenste rij Tiamo geoogst (en gelijk veel weggegeven)... Verder kruiden zoals bieslook, munt, venkel, citroenmelisse.Eerste Zwarte Bessenstruik leeggeplukt.En courgette van de buurvrouw gekregen. En de eerste Pepers Pimientos de Padron geplukt. Quote
Brutus Groenus Geplaatst: 8 juli 2016 Geplaatst: 8 juli 2016 De eennalaatste oogst van de kapucijners, er is een plant welke telkens half groen half paarse peulen geeft, kruisbestuiving? De 10 voorgetrokken sperzibonen blijven maar geven, dit is al de derde oogst van deze groep. Dat belooft wat als de andere 40 ook gaan geven Morgen gaan denk ik de uien er uit. Quote - word geen slaaf van je bezit -
Brutus Groenus Geplaatst: 9 juli 2016 Geplaatst: 9 juli 2016 De eerste oogst van de hoogstam kersenboom (1/10 deel)Zijn nog niet helemaal rijp, toch geoogst ivm vogelvraat. Dan maar in de jam. Een zelfgemaakte mini kaas met knoflook en bieslook (geoogst ) Quote - word geen slaaf van je bezit -
bassie76 Geplaatst: 9 juli 2016 Geplaatst: 9 juli 2016 1,5 kg kruisbessen: mix van Whitesmith, Redeva en Rokula plus 2x Mucurines. Die laatste waren nog niet rijp en mogen nog wat langer hangen..... Quote
jootje Geplaatst: 9 juli 2016 Geplaatst: 9 juli 2016 Brutus: dat kaasje Iet er verdraaid mooi/ lekker uit! Bassie....word je toch vrolijk van, van al die kruisbessen? Hier ook een ruime kilo kunnen oogsten. En er hangt nog wel wat aan. Verder wat chinese boontjes, snack komkommer en helaas de aardappelen moeten oogsten. Late aardappelen, dus nog lang niet klaar. Nog geen vijf kilo van 48 palnten.....helaas. Volgend seizoen beter! Quote
pippi Geplaatst: 9 juli 2016 Geplaatst: 9 juli 2016 Brutus, wat grappig, die paars/groene peulen! En wat een mooie foto's weer van jullie oogsten. Ik moet vaker foto's maken, want ik haal toch ook steeds weer allerlei lekkers uit de tuin. Vandaag een handjevol Mexican Sour Gherkin, wat is dat een leuk ding zeg, staat als een gek vruchtjes te maken en ze zijn lekker! En van de week vond ik nog wat verdwaalde uien (naast de aardappels geplant en vervolgens overwoekerd). Er zat er een bij die amper een schil had maar (dochter was het helemaal met me eens) heel sterk rook naar vakantie in Spanje. Echt, ogen dicht en ruiken en je liep meteen door Barcelona. Hij is door de pastasaus gegaan, die erg lekker was. Volgende keer foto's. Quote
Chantalle Geplaatst: 10 juli 2016 Geplaatst: 10 juli 2016 wij wisten dus niet dat we de wortelplantjes uit elkaar moesten halen voor we ze in de grond staken maar we hebben ze toch allemaal kunnen opeten Quote
Chantalle Geplaatst: 10 juli 2016 Geplaatst: 10 juli 2016 onze allereerste oogst van boontjes is een feit als beginnende moestuiners zijn we natuurlijk heel trots Quote
mkleinman Geplaatst: 10 juli 2016 Geplaatst: 10 juli 2016 De tweede keer dit jaar rode bietjes geoogst ( Albert Heijn tuintjes ). Quote Mijn volkstuinvereniging. Sinds september 2016 600m2 tuin op het complex.
Brutus Groenus Geplaatst: 10 juli 2016 Geplaatst: 10 juli 2016 De siepels zijn er uit Quote - word geen slaaf van je bezit -
gewoon peter Geplaatst: 11 juli 2016 Geplaatst: 11 juli 2016 He he ik heb eindelijk ook weer eens een foto van mijn oogst. De bloemkool ziet er niet uit, maar hij was heerlijk, verser kan bijna niet natuurlijk. Dan de eerste augurken, en de laatste spitskool. Peter. Quote
jootje Geplaatst: 12 juli 2016 Geplaatst: 12 juli 2016 Oohh...Yuras, wat ziet dat er mooi en lekker uit! Ik mag van mezelf geen fruitboompjes meer kopen, maar dit is wel heel gaaf, en lekker! Quote
ADOPEG Geplaatst: 12 juli 2016 Geplaatst: 12 juli 2016 Zo de eerste oogst stoofperen:). Quote ~ Vita rosa est ~
gewoon peter Geplaatst: 12 juli 2016 Geplaatst: 12 juli 2016 De uien hangen te drogen, het soortje is Red baron. Peter. Quote
Karietje Geplaatst: 12 juli 2016 Geplaatst: 12 juli 2016 die zien er al goed uit die uien, wanneer had je ze geplant? Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Brutus Groenus Geplaatst: 12 juli 2016 Geplaatst: 12 juli 2016 Kersen Quote - word geen slaaf van je bezit -
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.