Geplaatst: 5 augustus 20177 j Auteur Hey Hey, heb je die stek van een passiebloem nog? Is die helemaal wit of wit met paars?En de Weckpotten? Sorry niet gezien nog net op de andere pagina.Passiebloem is wit maar zal voor de zekerheid nog even kijken maar staat op de tuin en het regent hier Weckpotten heb ik nog. Ik heb nog niet naar de passiebloem gekeken, potten wel vast voor je gereserveerd. 11 augustus 20177 j aangepast door Gast
Geplaatst: 5 augustus 20177 j Auteur Ik heb op de moestuin de Japanse wijnbes verwijderd ik heb echter 3 plantjes bewaard mocht iemand ze willen?De grote plant heb ik bij de uitdeel hoek op de tuin gezet.
Geplaatst: 5 augustus 20177 j Auteur Tegen de MTFD heb ik ook nog wel verf verwijderaar oftewel Rumtopf Aangezien ik zelf geen alcohol drink, weet nog niet hoeveel pot zit nog niet vol.
Geplaatst: 17 augustus 20177 j Auteur Ciska die passiebloem is wit met een paars randje de gewone zeg maar. Ik zoek nog naald van Cleopatra in het oranje en in het geel.
Geplaatst: 17 augustus 20177 j Auteur Die passiebloem?Ja maar ik had ook een witte ergens, hij staat bij mij op de tuin ik wil dat hij over het schuurtje groeit en over de pergola zodat ik in de schaduw kan zitten. Deze die ik heb heeft ergens wortel geschoten ik had er nog een meer maar die heeft de tuinhulp er van de week uitgetrokken als zijnde onkruid.
Geplaatst: 17 augustus 20177 j Sjips.....zocht er nog 2 namelijk... Zou je twee stekken willen maken? volgens koekel zouden ze gemakkelijk te stekken zijn...
Geplaatst: 19 augustus 20177 j Update: Je Hibiscusje van een paar MTFD's geleden bloeit dit jaar! Bloemen zijn zachtgeel.
Geplaatst: 19 augustus 20177 j Auteur Weet je het zeker want er is nog nooit geel uit gekomen? En er zijn er al heel wat her en der geplant. Maak eens een keer een foto?
Geplaatst: 20 augustus 20177 j Foto heb ik natuurlijk allang gemaakt alleen pc problemen hier dus kan ff geen foto's plaatsen.Hibiscus cannabinus oid stond er op het stokje. Heb 'm ff opgezocht en misschien is wat ik zachtgeel noem voor jou wel wit?
Geplaatst: 20 augustus 20177 j Auteur Wit is er ook nog nooit uitgekomen. Alleen roze/paars is in 2015 geweest dat je die van me kreeg.Als het weer lukt ben ik benieuwd naar een foto van het boompje.
Geplaatst: 20 augustus 20177 j Ik ga nog naar de uk voor de mtfd en ga sowieso op zoek naar een zaden winkel. Ik zal kijken of ze de brandywine hebben. Bedenk je nog iets anders laat je het maar weten... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 augustus 20177 j Auteur Leuk ga je op vakantie? Hoeft niet perse hoor, Vreeken heeft hem ook als hij niet is uitverkocht.Ik heb hem al in het geel wil alleen die andere kleur ook eens proberen.
Geplaatst: 23 augustus 20177 j Angela, ik heb interesse in nog 1 a 2 stuks 2L paprikapotten. Prachtige potten!Mijn ruillijstje: ruillijst-henkg-mtfd-okt-2017-t23077.html Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 23 augustus 20177 j Leuk ga je op vakantie. We gaan naar een echte Schotse bruiloft We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 augustus 20177 j Mooi. Dank alvast. Iets van mijn lijstje? Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 2 september 20177 j Auteur Ik heb nog wat tomaten zaden toegevoegd.Tevens heb ik nog een wespenval in de aanbieding van glasDiv. theelichtjeseen olielampen een set van twee olielamp ballen. Ik zal er nog een foto van maken.
Geplaatst: 2 september 20177 j Heeft de wespenval ook een glazen dop? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 2 september 20177 j Auteur Volgens mij is hij helemaal van glas met een gat onderin.Kan nu niet even kijken heb hem in de auto liggen. Ik heb ook nog zo'n stoffen ding voor aan de muur in de aanbieding om kaarten en zo onder te stoppen.Foto volgt.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.