Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

klopt een zee aan ruimte maar ze liggen het liefst gestapeld.

Vandaag schrikdraad weggehaald zodat ze morgen zo de veewagen in kunnen en wat denk je... buiten de 5 varkens lagen ook de de schaapjes in de Ibc. ( ze hebben nog 3 hokken= stal/ schuilkist tot hun beschikking.

Geplaatst:

Dit is waar we het voor doen, een mooi leven voor een mooi en eerlijk stukje vlees.

Knap hoor!! en superlastig na zo'n mooi leven.

Het is 100x beter dan een pakje uit de supermarkt.

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Whahaha. Wat een prachtige plaatjes van die schrokoppen, Nas! Ze boffen maar bij jou zo.

En wat is Cocootje mooi groot geworden joh!

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Ik niet denk ik Behalve dan als je het vergelijkt met vlees 'uit de supermarkt', maar dan heb je het ook over langzaam groeien, wat ouder zijn als ze worden geslacht, en manier van voeren enz.

Er veranderen wel kleine dingen als ze lange tijd (veel) van een bepaald voer krijgen. Het vetgehalte, stevigheid van dat vet, en de structuur van het vlees kunnen wat veranderen door bijvoorbeeld veel melk te voeren. Die mensen die zeggen dat ze eikels proeven in parmaham (als het al een echte parmaham is van een varken wat echt eikels heeft gegeten natuurlijk... ) die proeven denk ik gewoon een nootachtige smaak wat komt door de manier van houden van de dieren. Niet echt die eikels. Maar hé,... ik ben geen fijnproever en veel te nuchter denk ik

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Ve ve verliefddd tot over mijn oren niet te geloven ik stosto ter ervan.

Kijk dan...vandaag mister cute opgehaald blijkt hij LEO te heten ( Lomp En Onbenullig).

En wat een ongelooflijke goed sul en lieverd.

Maar grooooot tjezusss echt enorm.

Het is er een met papier...jaja van stand en ook al is die kleine coco ook met stamboom is dat echt geen combi echt wayyyy to big.

De keus is dan toch op zwoerdje...de ordi chick zonder papieren maar wel echt match in haven.

Screenshot20190202-142929Gallery11841549134303.jpg

IMG-20190202-WA001245131549134354.jpg

IMG2019-01-3023-00-5741071549134370.JPG

Extra wei en extra nacht hok gemaakt zodat we nu 3 weitjes hebben.

Tjaaaa en hoe lang dat goed gaat.....

Geplaatst:

Lomp En Onbenullig Whoehahaaaaahaha.

Da’s wel echt heel leuk bedacht zeg.

Ja hij heeft wel wat weg van Chip ook. Die wij hadden. Ook zo’n enorme lomperd, en ook zo ontzettend dom, maar een bovenste brave goedzak.

Gefeliciteerd met je kerel, Nas!

Het is een prachtvent hoor. Dat dr maar mooie biggies van mogen komen.

Hij is idd wel héél erg groot zeg. Sjonge! Raar dat dat zelfs van hetzelfde ras dan niet past dan he qua verschil in grootte. Ik bedoel. Hoe zou dat in t wild dan gaan? “Nee, jou doe ik volgend jaar pas, je bent nog te klein?” Ik vraag het me af Maar goed. Coco heeft geluk dat de natuurl het niet gaat bepalen, maar haar baasjes

Nou lekker hoor, Joriek biggen, jij straks biggen.... jaloers hiero!!!

wees bevriend met kleine dingen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...