speets Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 Hij is groot genoeg en geel. Moet 'ie nog wat oranje worden of kan ik nu al dat lekkere receptje van Geedee maken? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luig81 Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 Bij mijn weten zijn courgettes jong geoogst het lekkerst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted August 15, 2017 Author Share Posted August 15, 2017 Ja, dat geldt voor de gewone groene en gele rassen.Maar dit is een bewaarcourgette. Ander verhaal denk ik. Iemand ervaring met dit ras? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Jaren geleden de Table King en de Table Gold gezaaid. Erg weinig oogst van gehad, bleven ook tamelijk klein. Maar inderdaad erg lang te bewaren vanwege de hardere schil.Heb ze toen eigenlijk net als pompoenen pas laat geoogst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted August 19, 2017 Author Share Posted August 19, 2017 In de zéér uitgebreide catalogus die roeier zojuist noemde lees ik dat hij geschikt is voor zoete gerechten, taart en jam!Daar was ik niet op verdacht; dat wordt dan een zoet soepje vanavond Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts